عملیات اجرایی احداث پل بزرگ کروییه اغاز شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان؛

عملیات اجرایی احداث پل بزرگ کروییه اغاز شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت:۵۰ کیلومتر از محور میناب_بشاگرد طی سال‌های ۱۳۹۸ تاکنون، روکش و بهسازی شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت:۵۰ کیلومتر از محور میناب_بشاگرد طی سال‌های ۱۳۹۸ تاکنون، روکش و بهسازی شده است.
کد خبر: ۱۳۵۸۲۶۳

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت:۵۰ کیلومتر از محور میناب_بشاگرد طی سال‌های ۱۳۹۸ تاکنون، روکش و بهسازی شده است.

 

 یوسف عابدینی  از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی بهسازی محور میناب_بشاگرد خبر داد و گفت: روکش آسفالت قسمتی از محور در محدوده روستای درپهن که به دلیل بارندگی های اخیر دچار خرابی شده است، تا پایان سال جاری اصلاح خواهد شد.

 

یوسف عابدینی با اشاره به اقدامات انجام شده درخصوص محور میناب_بشاگرد گفت: قریب به ۳۰ سال از زمان ساخت این محور می‌گذرد و با توجه به قدمت آن خرابی هایی نیز در رویه آسفالت محور مورد اشاره به وجود آمده است.

 

وی ادامه داد: در یک اقدام موثر و جهادی از سال ۱۳۹۸ تاکنون، علی رغم محدودیت های اعتباری، با انعقاد قراردادهای مختلف، ۵۰ کیلومتر از این محور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان روکش مجدد شده است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تاکید کرد: عملیات اجرایی بهسازی محور میناب به سمت بشاگرد، در قالب سه قرارداد در حال انجام می باشد و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

عابدینی در خصوص گلایه های مطرح شده نسبت به تخریب قسمتی از روکش آسفالت در محدوده روستای درپهن نیز خاطرنشان کرد: به دلیل بارندگی های اخیر این قسمت از محور تخریب شده که پیگیری های لازم از طریق پیمانکار مربوطه جهت اصلاح آن به عمل آمده است.

 

وی افزود: کلیه پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای طبق شرایط عمومی پیمان دارای دوره تضمین می باشد و در صورت خرابی پیمانکار موظف به اصلاح آن می باشد، لذا اقدامات لازم در دستور کار پیمانکار قرار گرفته است که تا پایان سال جاری روکش آسفالت این قسمت از محور اصلاح شود.

 

یوسف عابدینی در پایان گفت:در شرایطی که اعتبارات پاسخگوی نیازها و مطالبات منطقه نمی‌باشد همکاران ما و راهداران زحمتکش با اقدام جهادی نسبت به کاستن مشکلات مردم و افزایش رفاه کاربران جاده‌ای در حال تلاش شبانه‌روزی می‌باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها