مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از حمل 64 هزار و 273 تن کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از مبدا استان هرمزگان، طی نوروز سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۵۸
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از حمل 64 هزار و 273 تن کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از مبدا استان هرمزگان، طی نوروز سال جاری خبر داد.
 
یوسف عابدینی با اشاره به اهمیت جایگاه استان هرمزگان در تامین کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانه ها و کارگاه های تولیدی کشور گفت: از 25 اسفندماه سال 99 لغایت 14 فروردین ماه سال جاری 64 هزار و 273 تن کالای اساسی با تلاش بخش حمل ونقل جاده ای از مبدا بندرعباس به اقصی نقاط کشورحمل شده است.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان افزود: علی رغم شرایط سخت ناشی از ویروس کرونا، با همت فعالان بخش حمل ونقل جاده ای، به ویژه رانندگان عزیز که با درک این شرایط خاص در خط مقدم جهاد اقتصادی کشور و به دور از خانواده های خود حتی در ایام تعطیلات ابتدائی سال صادقانه و هوشیارانه تلاش شبانه روزی می نمایند و پشتیبانی از زنجیره تامین کالاهای اساسی و کمک به چرخه اقتصاد کشور را همچون گذشته ادامه می دهند.

عابدینی همچنین به آمار حمل کالای اساسی از بنادر هرمزگان به مقاصد داخل کشور اشاره کرد و افزود:‌ این میزان کالا در قالب 2537 سفر، به مقاصد داخلی حمل شده است که در روز 27 اسفند بیشترین بارگیری کامیون‌های حامل کالاهای اساسی، طی بازه زمانی یادشده صورت پذیرفت و بیش از 6 هزار و 600 تن کالا را حمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: بندرعباس یکی از فعالترین مرزهای ترانزیت ورود کالا در کشور است و کریدور جنوب به شمال نیز یکی از مهمترین کریدورهای حمل و نقل بین المللی می باشد که از مرز بندرعباس و استان هرمزگان گذر کرده و قاره آسیا را به اروپا متصل می کند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده در پایان تاکید کرد: یکی از راههای تحقق شعار سال جدید و اجرای منویات مقام معظم رهبری، حمایت از سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل جاده ای در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع جهت تسهیل دسترسی مردم به کالاها و خدمات مورد نیاز می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها