سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

برگزاری مناقصه تعریض و بهسازی محور لمزان_دژگان

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از برگزاری مناقصه تعریض و بهسازی مسیر لمزان_دژگان و بازگشایی پاکات مناقصه در هفته جاری خبر داد.
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از برگزاری مناقصه تعریض و بهسازی مسیر لمزان_دژگان و بازگشایی پاکات مناقصه در هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۵۳۳۴

 

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از برگزاری مناقصه تعریض و بهسازی مسیر لمزان_دژگان و بازگشایی پاکات مناقصه در هفته جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان؛ علیرضا محمدی با اشاره به گلایه‌های مردمی در خصوص محور لمزان به دژگان و حواشی ایجاد شده گفت: با توجه به خرابی سطح رویه آسفالت محور، با پیگیری های به عمل آمده مناقصه روکش آسفالت مسیر به تناسب اعتبار ابلاغی در سال گذشته انجام و پیمانکار نیز تعیین شد که متاسفانه پیمانکار از ادامه کار صرف نظر کرد؛ لذا برگزاری مناقصه مجدد در سال جاری در دستور کار قرار گرفت که علی‌رغم برگزاری مناقصه مجدد نیز مشارکتی از سوی پیمانکاران منطقه صورت نپذیرفت.


محمدی در ادامه افزود: بر اساس درخواست های مکرر مردم منطقه مبنی بر ارتقاء، بهسازی و تعریض این مسیر، نهایتاً در راستای تحقق این مطالبه عمومی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان پیگیری‌های لازم را به عمل آورد و با تلاش‌های صورت گرفته، مناقصه تعریض مسیر مورد اشاره به طول ۷ کیلومتر در حد فاصل لمزان به سمت پدل برگزار شد.


وی با اعلام اینکه پاکت های مناقصه در هفته جاری بازگشایی می شود ابراز امیدواری کرد: به زودی عملیات اجرایی پروژه مذکور پس از طی مراحل قانونی و مشخص شدن پیمانکار مربوطه آغاز شود.


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان یادآور شد: در پی وقوع سیل اخیر و در اثر آب بردگی های ایجاد شده، متاسفانه خسارت های وارده به این محور خصوصاً در حد فاصل لمزان به پدل بیشتر شد و به همین منظور بازدید های متعددی توسط مسئولین امر صورت گرفت؛ به طوری که آخرین بازدید با حضور جناب آقای جباری نماینده محترم مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی انجام شد و تصمیمات مهمی در خصوص رفع ایرادات و اشکالات و تامین اعتبار پروژه اتخاذ گردید.


محمدی خاطرنشان کرد: لکه گیری مسیر تا رفع مشکل اساسی به صورت روزانه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در حال اقدام است و در مورد لکه گیری و رفع خرابی ها نیز مکاتبه و پیگیری های لازم انجام شده است که به محض صدور مجوز؛ مناقصه مربوط به این مهم نیز به فوریت انجام خواهد شد.


علیرضا محمدی در پایان از مردم فهیم منطقه و کاربران جاده های خواست به هنگام عبور از این مسیر برای حفظ سلامت خود و سایرین نکات ایمنی را رعایت کنند و وی ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم، مسئولین محترم استان و پیگیری های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ مشکلات این محور به سرعت رفع و موجبات افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای را فراهم آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها