سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل‌ قاپ حرفه‌ای در حین زاغ‌ زنی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۸۱۱۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای محله نیاوران و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر یک فقره موبایل قاپی در محله نیاوران خیابان باهنر بلافاصله تیمی از ماموران عملیات کلانتری نیاوران به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیق از مالباخته مشخصات سارقان را اخذ کردند، افزود: ماموران حین گشت زنی در محله نیاوران موتورسیکلت دو ترک با همان مشخصات اعلامی را مشاهده کرده که در حال زاغ زنی بودند که در یک عملیات پلیسی وارد عمل شده و ترک نشین موتورسیکلت را که قصد سرقت داشت دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: در بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت شده بود کشف و در تحقیقات پلیسی در کلانتری به بزه انتسابی معترف و تاکنون ۱۲ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ قدم زاده با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان هستند، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها