مرد جوان برای این‌كه همسر سابقش را راضی به ازدواج دوباره كند، او را ربود اما با شك ماموران دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۵۸۰۴۲

دو روز پیش ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر هنگام گشتزنی در جنوب پایتخت خودروی پژو پارسی را دیدند كه با سرعت بالایی در حركت است.

آنها دستور توقف دادند كه راننده فرار كرد و در ادامه با تعقیب و گریز، خودرو متوقف شد. ماموران در بازرسی از خودرو زنی ۴۰ ساله را نیمه‌جان و با دست و پای بسته در صندلی عقب یافتند.

لباس‌هایش پاره شده و صورت و بدنش كبود بود. این زن به بیمارستان منتقل و راننده هم بازداشت شد.

زن ۴۰ ساله بعد از بهبود حالش در تحقیقات گفت: «این مرد شوهر سابقم بود. بعد از سه سال زندگی مشترك به دلیلی شكاكی و ضرب و جرح از او جدا شدم. دیروز در حال پارك خودرو در خیابان بودم كه او خودرویش را كنار خودروی من پارك كرد و خواست سوار ماشینش شوم كه قبول نكردم. به زور مرا داخل خودرو انداخت و ربود. خواستم مقاومت كنم كه كتكم زد و بیهوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم، در خانه‌ای در شهریار بودیم، از من فیلم سیاه گرفت و تهدید كرد باید با او ازدواج كنم. بعد هم مرا داخل خودرو انداخت كه ماموران شك كردند و نجات یافتم.»

در ادامه متهم تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «قبول دارم كه او را ربوده و شكنجه‌اش دادم، اما فیلمی از او نگرفتم و دروغ گفتم تا او را تهدید كنم که دوباره با من ازدواج كند.»

مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: «با اعتراف‌ متهم، او در بازداشت به‌سر می‌برد.»

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها