به یاد دارید که اولین تبلیغات اینترنتی را چه زمانی دیدید؟ کدام سال از زندگیتان بود که از خدمات شرکت های مختلف که در بستر اینترنت ارایه کردند استفاده کردید؟ چگونه می توان در این فضای عجیب و شگفت انگیز رشد کرد؟ تکلیف کسب و کارهای سنتی چه می شود؟ چگونه تبلیغات در این شرایط می تواند به یاری ما و کسب و کارمان بیاید.
کد خبر: ۱۳۵۶۷۸۶
 
 
تبلیغات اینترنتی را چگونه باید انجام داد؟ فروش خود را چگونه با تبلیغات اینترنتی افزایش دهیم؟
 
شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان که جزو موسسات پیشرو در ارایه خدمات نوین تبلیغات اینترنتی است در این باره می گوید: « در دنیای اینترنت شاید چند سال قبل هرگونه تبلیغ و حتی خبری واکنش های زیادی را با خود به همراه می آورد اما اکنون همه استفاده کنندگان از اینترنت به اندازه ای در این دنیای عجیب وقت می گذرانند که به هر تبلیغی واکنش نشان نمی دهند. تبلیغات اینترنتی یک حرفه ی کاملا تخصصی است. همه این جمله معروف را شنیده ایم که اگر 100 تومان داری 90 تومان را به تبلیغات بده و 10 تومان را به ادامه کارت اختصاص بده. اما هیچ آدم با تجربه ای نمی تواند 90درصد سرمایه خود را در کاری که تخصص ندارد خرج کند چون در دنیای تبلیغات و مخصوصا تبلیغات اینترنتی اگر مهارت کافی نداشته باشید تمام هزینه هایتان هدر می رود پس بهتر است یا خودتان آموزش ببینید یا تبلیغات خود را به مجموعه ای بسپارید که بتواند از هر نظر راه را برایتان روشن کند. اگر به دنبال مجموعه هستید که بتوانید با خیال راحت تمام نیازهای تبلیغاتی ما را تامین کند ما در موسسه روژان آن را برایتان از صفر تا صد انجام می دهیم و شما با خیال راحت می توانید به حرفه خود مشغول شوید و از توسعه کسب و کار و افزایش فروشتان لذت ببرید»
 

تبلیغات اینترنتی چرا و چگونه؟

 

شما با هر اندازه از فروش و درآمد می توانید بالاتر بروید و برای اینکار هم راه ساده ای در پیش دارید. شریف زاده مدیرعامل موسسه روژان معتقد است « اول باید به باور خود در مورد بازاریابی و تبلیغات اینترنتی استحکام ببخشید. باید بدانید چه قدر افزایش درآمد شما را راضی می کند و در چه بازه زمانی می خواهید به هدفتان برسید؟ همیشه تبلیغات را در بازه زمانی تعریف کنید. این موضوع را فراموش نکنید که ممکن است مشتریانی که امروز پیام شما را ببینند در آینده ( دور یا نزدیک) جذب شما شوند پس اگر به دنبال رشد پایدار هستید اثر بخشی تبلیغاتتان را در بازه حداقل و حداکثری برای خودتان آنالیز کنید. این را بدانید تبلیغات هدفمند و اثر بخش، تبلیغاتی است که علاوه بر افزایش فروش و درآمد شما باعث ارتقا جایگاه برندتان نیز شده و اثرات ماندگاری روی نام و برند شما باقی بگذارد. تبلیغات اینترنتی با توجه به ماندگاری طولانی مدت در صفحات مختلف و ذخیره شدن در وب سایت های اینترنتی گزینه خوبی برای اینکار هستند. اما همه انواع این تبلیغات هم نمی توانند شما را به هدفتان برسانند. تبلیغات بنری در سایت های پربازدید، طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، گوگل ادز، ایمیل مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات همسان و ... همه از انواع تبلیغات اینترنتی هستند اما هر کدام برای هدفی خاص طراحی شده اند و نمیتوان انتظار داشت تمام کسب و کارها از تمامی این روش ها نتیجه بگیرند. اگر می خواهید به بیشترین تاثیر تبلیغات اینترنتی برای خودتان دست پیدا کنید قبل از هر کاری هدف تان را مشخص کنید و مشاور و مدیر تبلیغاتی باتجربه ای را در کنار خودتان به کار دعوت کنید. اینکار موفقیت تان را تضمین می کند و به حرکت شما در راه رسیدن به جایگاه واقعی و مدنظرتان سرعت می بخشد »
 

بهترین رسانه را چگونه انتخاب کنیم؟

 

در پاسخ به این سوال کافی است بدانید مخاطبان شما کدام رسانه را بیشتر دنبال می کند. در تمام کمپین های تبلیغاتی هدف اصلی تحت تاثیر قراردادن مخاطب است. در هر تبلیغ موفقی، مخاطب در درجه اول اهمیت قرار دارد.

هیمن شریف زاده در این باره می گوید: « برای اینکه بدانید کدام رسانه برای شما از همه بهتر است باید مخاطبان خودتان را رصد کنید. هر رسانه ای که بیشتر مورد توجه مخاطبان شما باشد برای شما می تواند بیشترین اثرگذاری را داشته باشد. تبلیغات در رسانه های اینترنتی به دلیل در دسترس بودن 24 ساعته برای مخاطب می تواند بسیار مفید باشد. به علاوه امکان بازنشر و پخش سریعتر پیام شما هم به دیگران در فضای اینترنت وجود دارد و به صورت تصاعدی و شبکه ای محتوای مورد نظرتان به مشتریانتان رسانده می شود»

مدیرعامل جامع ترین برند رسانه ای کشور که خودش طراح، مشاور و مجری تبلیغات برندهای مشهوری در کشور است میزان قدرت نفوذ رسانه را بسیار مهم می داند و می گوید: « برای تبلیغات اینترنتی خودتان، رسانه ای را انتخاب کنید که قدرت نفوذ بالایی داشته باشد. البته غیر از قدرت نفوذ بالا باید از مقبولیت زیادی نیز بین مخاطبان برخوردار باشد. معمولا رسانه های با سابقه بالا و با فعالیت مستمر در بین مخاطبان جایگاه ویژه ای دارند. سایت های پربازدید و رسانه های تولید خبر که مردم در موقعیت های مختلف آن را دنبال می کنند گزینه ی خوبی به شمار می روند. تبلیغات در این رسانه ها باعث می شود در زمان کوتاهی تبلیغات شما با هزینه ای مقرون به صرفه به طیف وسیعی از مخاطبانتان منتقل شود»
 
در بازار پر هیجان و شلوغ امروز که همه افراد به دنبال رونق بازار خود هستند خیلی از آنها راه را گم می کنند و نمی توانند به درستی راه را از چاه تشخیص دهند چون فکر می کنند همین که به فکر تبلیغات افتاده اند می توانند به فروش بالا برسند در صورتی که به نتیجه رسیدن و اثرگذاری تبلیغات بسیار راه پرچالش و سختی است و اگر کوچک ترین تعلل و کوتاهی انجام شود نه تنها هیچ سودی عاید نخواهد شد بلکه تمام هزینه های صرف شده هم هدر می رود. مشتریان هر روز با بمباران پیام های تبلیغاتی از سوی برندهای مختلف مواجه می شوند و در این بین، آنهایی می توانند نظر مشتری هدف را به سمت خودشان جلب نمایند که هم خدمات با کیفیت و مناسبی ارایه می کنند و هم راه نفوذ به ذهن مشتریانشان را بلد هستند.
 
تبلیغات اینترنتی را چگونه باید انجام داد؟ فروش خود را چگونه با تبلیغات اینترنتی افزایش دهیم؟

برای استفاده از تبلیغات اینترنتی موثر، موسسه روژان می تواند متناسب با هدف گذاری شما برنامه و پروپوزال تبلیغاتی ویژه ای را تدوین نموده و شما را در راستای رسیدن به جایگاه واقعی برندتان یاری نماید. این گروه حرفه ای که همه خدمات هنری، رسانه ای و تبلیغاتی را ارایه می نمایند ابتدا با آنالیز شرایط و وضعیت فعلی و بررسی نقاط ضعف و قوت شما و رقبایتان نقشه راه جامعی تهیه می کنند و سپس قدم به قدم برنامه ریزی تبلیغاتی انجام داده و از صفر تا صد آن را به انجام می رسانند. اگر احساس می کنید به هر دلیلی کسب و کار شما دوران رکود خود را سپری می کند و یا امکان پیشرفت بیشتر آن وجود دارد ولی راه آن را نمی دانید می توانید کار را به کارشناسان موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان بسپارید و از رونق کار و افزایش درآمدتان در شگفت زده شوید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها