زمانی که ما یک فروشگاه فیزیکی داریم و در بازار در حال فروش محصولات و خدمات خودمان هستیم چه بهتر که به سراغ فروش کالا و خدمات خودمان در شبکه های اجتماعی و اینترنت نیز باشیم به همین دلیل بهتر است
کد خبر: ۱۳۵۴۵۰۱
که به سراغ طراحی و ساخت یک سایت فروشگاهی نیز برویم و سعی کنیم تمامی اطلاعات و محصولات خودمان را در آن قرار بدهیم. اما همیشه باید قبل از این که در یک سایت خریداری کنیم از این که قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر می باشد مشاورین و کارشناسان ایران سایت می توانند شما را در این زمینه کمک کنند. همچنین باید در مورد اینکه قیمت پشتیبانی سایت نیز چقدر است اطلاعات لازم را داشته باشیم.

مدت زمان انجام طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

همیشه به این نکته باید توجه داشته باشیم که سایت فروشگاهی که ما خریداری می کنیم با چه زبان برنامه نویسی نوشته شده است به این دلیل که هر کدام از زبان های برنامه نویسی که نوشته شده باشد و طراحی های لازم نیز صورت گرفته باشد هزینه متفاوتی از دیگر زبان های برنامه نویسی در بر خواهد گرفت. به طور مثال قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و جوملا جزو ارزان ترین هزینه های طراحی سایت می باشد. هم چنین اگر شما طراحی سایت تان را با زبان ASP.net در نظر بگیرید باید به این نکته توجه کنید که قیمت طراحی سایت فروشگاهی با این زبان جزء گران قیمت ترین طراحی های محسوب می شود. هم چنین با این برنامه شما باید یک قالب ظاهر اختصاصی نیز برای خودتان در نظر بگیرید و طراح سایت درخواست طراحی آن را بدهید از این رو هزینه طراحی قالب نیز بر هزینه های کدنویسی سایت نیز اضافه خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی چقدر زمان می برد؟

باز هم به این نکته توجه می کنیم که شما با چه زبانی طراحی سایت را سفارش داده اید. مثلا ایران سایت برای طراحی یک سایت فروشگاهی که به صورت اختصاصی آن را طراحی خواهد کرد حدود یک ماه زمان از مشتری خود دریافت می کند. اما اگر شما از قالب های آماده ورد پرس و جوملا می خواهید استفاده کنید و از این طریق می خواهید یک سایت داشته باشید می توانید خیلی زودتر از یک ماه سایت را داشته باشید این مدت زمان در خیلی از موارد بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیر گذار نمیباشد.

قیمت پشتیبانی سایت برچه اساس می باشد؟

پشتیبانی سایت با  پشتیبانی  آنلاین متفاوت می باشد. همچنین قیمت پشتیبانی سایت نیز متفاوت محاسبه می شود. پشتیبانی آنلاین به خدماتی که به صورت آنلاین و از طریق اینترنت ارائه می شود گفته می شود. زمانی که شما یک سایت خریداری می کنید باید در نظر بگیرید که پشتیبانی سایت شامل طراحی  کردن قسمتی از سایت یا اعمال تغییرات بر روی سایت شما را شامل نمی شود. بلکه پشتیبانی به معنی این می باشد که در صورتی که سایت شما عملکرد صحیح نداشته باشد باید آن را رفع کند تا کاربران شما دچار مشکل نشوند. قیمت پشتیبانی سایت نیز براساس همین موارد تعیین می شود. پشتیبان سایت به شما این تعهد را باید بدهد که سایت شما بهترین عملکرد خود را نشان می دهد و در صورت بروز مشکلات در سایت، در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را بررسی و رفع خواهد کرد .  وظایفی که یک پشتیبان بر عهده دارد، انجام آپدیت های ضروری، نگهداری از هاست، تشخیص و مقابله در برابر حملات هکر ها می باشد.

مدت زمان انجام طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

مزیت داشتن پشتیبان سایت

داشتن پشتیبان به این معنی می باشد که شما کیفیت سایت را تضمین می کنید و از این که کیفیت سایت حفظ می شود پشتیبانی می کنید. اگر شما آپدیت های لازم و مربوط به وب سایت را در زمانی که ضروری می باشد را انجام ندهید ممکن است دچا مشکلاتی شوید. هم چنین در نظر بگیرید این به روز رسانی ممکن در بعضی مواقع عواقبی نیز در پی داشته باشند که در صورتی که شما از آن اطلاعاتی نداشته باشید دچار مشکلات پیچیده تری شوید.

قابلیت های مهم یک سایت فروشگاهی

·        قابلیت پرداخت اینترنتی و آنلاین
·        امکان بررسی نتایج تبلیغات محصولات
·        طراحی ریسپانسیو و واکنشگرا
·        عرضه و واردات محصولات در بازار
·        کنترل سفارش محصولات از هر مکانی
·        درج گارانتی بازگشت پول در صورت عدم رضایت

طراحی سایت فروشگاهی

ما دو مدل نوع سایت فروشگاهی داریم که برای تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی زیادی فرقی برای ما ندارد به این دلیل که در هر صورت در کار ما تاثیر گذار نمی باشد سایت های فروشگاهی با کالای فیزیکی داریم و سایت فروشگاهی با کالای دیجیتال داریم. وب سایت های فروشگاهی با کالا و محصولات فیزیکی مثل پوشاک، خوراکی، لوازم خانگی و ... کالای فیزیکی می گویند و طراحی این گونه سایت های فروشگاهی باید به صورتی باشد که بعد از ثبت سفارش توسط کاربران در سایت، کالای خریداری شده توسط فروشگاه به مشتری تحویل داده شود. نمونه سایت های طراحی شده در ایران سایت موجود می باشد. اما در سایت های با کالای دیجیتال مثل سایت های دانلود آهنگ و فیلم و نرم افزار و کتاب صوتی و ... طراحی سایت باید به گونه ای باشد که کاربر بعد از پرداخت مبلغ تعیین شده لینک دانلود برای کاربر فعال شود. این گونه سایت ها نیز بسیار پردرآمد می باشد. هم چنین در نظر بگیرید که قیمت پشتیبانی سایت های فروشگاهی معمولا با هم متفاوت نمی باشند.

مدت زمان انجام طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟
برای در نظر گرفتن قیمت طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر بگیرید که سایت شما چه قابلیت هایی دارا می باشد و تا از زمان شما باید هزینه و قیمت پشتیبانی سایت را دیگر پرداخت کنید از این رو شما با دانستن این موارد می توانید یک سایت خوب را خریداری کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها