اعتماد به امداد خودرو از جمله مواردیه که خیلی سخت شکل می‌گیره و از طرفی امروزه به علت زیاد شدن امداد خودروهای غیرمجاز و کلاهبرداری‌هایی که انجام میدن، شکل‌گیری این اعتماد، سخت‌تر هم شده.
کد خبر: ۱۳۵۶۴۰۷
اعتماد به امداد خودرو از جمله مسائلیه که باید قبل از درخواست امداد، برای راننده و مالک خودرو ایجاد بشه. در این بین یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید بدونید اینه که یه امدادخودرو بین‌راهی نمی‌تونه سلامت خودروی شما رو در حین یدک‌کشی یا تعمیرات تضمین کنه و ممکنه آسیب بیشتری رو هم حتی بهش وارد کنه.

سپردن خودرو به دست یه تیم متخصص و با تجربه امدادی به طوری که سلامت فیزیکی اون حفظ بشه، خیلی مهمه و از اهمیت زیادی برخورداره. حتی اگه خودروی شما با بهترین تکنیک‌های روز دنیا ساخته شده باشه و یکی از لوکس‌ترین و قوی‌ترین خودروهای موجود در بازار هم باشه، در صورتی که استاندارهای لازم در حمل و تعمیر اون رعایت نشه، آسیب می‌بینه و ممکنه این آسیب گاهی قابل جبران نباشه.

اگه به دنبال یک امداد خودرو معتبر و مطمئن می‌گردید که بتونه با خدمات کامل و جامع نیازهای امدادی شما رو برطرف کنه و با استفاده از تجهیزات کامل و استاندارد تعمیرات و یدک‌کشی رو انجام بده، پیشنهاد ما به شما امداد خودرو آقای امداد است. تیم‌های متخصص آقای امداد به خوبی به خودروی شما رسیدگی می‌کنند و حتی درنهایت هم ضمانت‌نامه‌ای به شما ارائه میکنند تا درصورت رخ دادن هر نوع مشکل در طی حمل، بتونید خیلی ساده و راحت ادعای خسارت کنید.
 
چرا به هر امداد خودروی در خیابان نباید اعتماد نکنیم؟
 

خدمات یدک‌کشی و مکانیک سیار امداد خودرو آقای امداد

آقای امداد به عنوان یکی از امداد خودروهای فعال و معتبر در تهران و کرج خدمات متنوع و متعددی رو در اختیار مشتریان خود قرار میده. از این خدمت می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

•امداد باتری‌

شما می‌تونید هم برای بررسی باتری و هم رفع مشکل و شارژ کردن اون با آقای امداد تماس بگیرید. امدادرسانان آقای امداد به سرعت در کنار شما حاضر میشن و عملیات تعویض باتری و باتری به باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

•مکانیک سیار

مکانیک سیار خدمتی‌ست که می‌تونه عیب و ایراد خودرو رو در محل تشخیص بده و اگه امکانش بود، در همان جا اون رو رفع کنه. شرکت آقای امداد نشون داده که از آمادگی کاملی برای ارائه خدمات مکانیک سیار برخورداره و مواردی مثل تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ، سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، تعویض ماهک دنده، بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی، تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU و… رو در محل و با داشتن تجهیزات لازم در زمانی کوتاه رفع می‌کنه.

•تعویض لاستیک و پنچرگیری

لاستیک ها از جمله قطعات خودرو هستند که در شرایط و موقعیت‌های متفاوتی می‌تونند آسیب ببینند و نیاز به پنچرگیری یا تعویض داشته باشند. تعویض لاستیک و پنچرگیری هم از اون دسته خدماتیه که توسط تیم امداد خودرو آقای امداد با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیره.

•تعویض روغن

تعویض روغن، تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… از خدماتی هستند که توسط امدادرسانان آقای امداد انجام می‌گیرند. توجه کنید که همه این خدماتی که توسط امداد خودرو آقای امداد انجام می‌شوند، دارای ضمانت هستند و پشتیبانی ۲۴ ساعته هم دارند.

•سرویس دوره‌ای

این خدمت شامل مواردی مثل بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات، تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده، تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل، بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز ، بررسی لنت ترمز و ... می‌شود.
 
 
چرا به هر امداد خودروی در خیابان نباید اعتماد نکنیم؟
 

شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه امدادخودروهای کشوره و خدمات یدک کشی و حمل خودرو رو به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز در اختیار متقاضیان قرار میده. این خدمت شامل حمل خودروی به مراکز بیمه، حمل انواع خودرو برای تعویض پلاک، حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز، نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن و بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت میشه.

•جرثقیل آقای امداد

امروزه برخلاف گذشته حمل خودروها با جرثقیل یکی از روش‌های ایمن و مطمئن یدک‌کشی به شمار می‌ره و احتمال آسیب دیدن خودروها رو تا حد زیادی کاهش میده. آقای امداد هم با تجهیز به انواع جرثقیل آماده ‌ست تا خودروهای سبک و سنگین شما رو در موقعیت های مختلف حمل و جابه‌جا کنه.
 
•خودروبر

تریلرهای کفی یا خودروبرها ظاهری مثل کامیون اما بدون دیواره‌ دارند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده میشه. اپراتورهای آقای امداد بعد از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو اون‌ها، در صورت نیاز خودروبر رو برای کمک ارسال می‌کنند.
 
•دکل

با استفاده از دکل، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌سازی شده و در نهایت به صورت چرخگیر منتقل میشه. آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، دکل رو به کار می‌گیره؛ چون که در جرثقیل‌های دکل‌دار، بین رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیره و باعث میشه تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد بشه و خطری خودرو رو تهدید نکنه. درنهایت انتقال خودرو امن‌تر از همیشه انجام میشه.
 
ویژگی‌های امداد خودرو آقای امداد

همون طور که گفتیم، اعتماد به امداد خودرو به سادگی شکل نمی‌گیره و وابسته به یکسری ویژگی‌ها و اعتمادسازیه که امداد خودرو بتونه مهیا کنه. از ویژگی های مهم امداد خودرو آقای امداد که تونسته خیال خیلی از راننده ها رو از بابت انتخاب این مجموعه راحت کنه، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

•هزینه‌های شفاف قبل از خدمات

هزینه‌های هر کدام از خدمات به طور دقیق و شفاف در وبسایت آقای امداد موجوده که شما می‌تونید قبل از استفاده از خدمات به طور کامل از هزینه و تعرفه خدمات امدادی 1400 آقای امداد مطلع بشید و بعد اقدام به درخواست کنید. همچنین بعد از حمل خودرو فاکتور و صورتحسابی هم در اختیار شما قرار می‌گیره که با ثبت مبدا و مقصد حمل و کیلومتر طی شده درکنار محاسبات برمبنای تعرفه به طور دقیق هزینه رو محاسبه کرده. اینطوری شما بطور شفاف در جریان جزئیات حمل و تعمیر خودرو قرار می‌گیرد.

•امدادرسانی ۲۴ ساعته

در حال حاضر شرکت‌های امدای کمی هستند که می‌تونند خدمات امداد خودرو رو در سطح ساری به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار بدهند. با این وجود تیم امداد خودرو و یدک‌کش آقای امداد در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی رو به متقاضیان محترم ارائه میده.
 
 
چرا به هر امداد خودروی در خیابان نباید اعتماد نکنیم؟
 

•گارانتی خدمت تعمیر خودرو

بعد از تعمیر خودرو، گارانتی یک‌‌ماهه خدمت تعمیر خودرودر اختیار راننده قرار می‌گیره که راننده هم می‌تونه در صورت عدم رضایت از خدمات، گارانتی رو که دریافت کرده با پشتیبانی آقای امداد در میان بزاره و خسارت وارد شده رو دریافت کنه.

•ارائه فاکتور و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

همه‌ی خدمات یدک‌کشی و تعمیر در محل که توسط امدادخودرو آقای امداد ارائه‌ میشه، دارای ضمانته و شما می‌تونید به راحتی و با خیال راحت از خدمات مختلف این مجموعه استفاده کنید. بعد از رسیدگی امدادرسانان آقای امداد به خودروی شما، یه ضمانت‌نامه معتبر در اختیارتون قرار می‌گیره و همه‌ی این خدمات رو تضمین می‌کنه.

•بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی

شرکت آقای امداد موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی شده و به عنوان یک امداد خودرو مجاز و معتبر شناخته میشه. شما می‌تونید با اعتماد بیشتری، سرویس در محل خودروی خودتون رو به آقای امداد بسپارید و از خدمات آنلاین این مجموعه استفاده کنید.

•سرعت بالای امدادرسانی آقای امداد

محموعه آقای امداد ثابت کرده که می‌تونه در کمترین زمان ممکن درخواست رانندگان رو ثبت و رسیدگی کرده و متخصصین مربوطه رو برای رفع مشکلات فنی خودروها به محل اعزام کنه. به طور کلی وقتی که شما درخواست خدمات امدادی رو ثبت می‌کنید، پشتیبانان، نزدیک ترین واحد مستقر امدادی به شما رو شناسایی و به محل مورد نظرتان اعزام می‌کنند و همین دلیل سرعت بالای این شرکت است.

•خدمات بیمه‌نامه در جابجایی با خودروبر

همه‌ی خودروها و تجهیزات مورد حمل در هنگام استفاده از سرویس یدک کش و خودروبر امداد خودرو آقای امداد از ضمانت نامه ای معتبر برخوردار هستند و بر اساس اون خودرو در طول مسیر حمل و انتقال توسط جرثقیل، یدک کش یا خودروبر بیمه می‌شه. بیمه نامه حرفه ای، جامع و کامل مخصوص خودرو، از ویژگی‌های خاص مجموعه آقای امداد به شمار میره و یکی از دلایلیه که باعث شده اعتماد به امداد خودرو آقای امداد به سادگی شکل بگیره.
 
 
شما می تونید در زمان بروز هر نوع مشکل، از طریق شماره تلفن 02148287، وبسایت آقای امداد و یا اپلیکیشن آقای امداد درخواست امداد خودتون رو ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان از این خدمات برخوردار شوید. همچنین در صورت نیاز، خودروی شما رو با رعایت اصول فنی به نزدیکترین نمایندگی مجاز یا تعمیرگاه مورد نظرتون حمل میشه. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها