مرد نگهبان که به اتهام حمل سلاح بازداشت شده بود راز جنایتی را فاش کرد و مدعی بود، مقتول و دوستانش قصد زورگیری از او را داشتند.
کد خبر: ۱۳۵۵۷۷۸

صبح دوازدهم بهمن امسال جسد مردی ۳۵ساله که با شلیک چهارگلوله به قتل رسیده بود، پشت ساختمان مخروبه‌ای در محله سعادت‌آباد به سمت بزرگراه یادگار امام(ره) تهران پیدا شد.

در بازرسی از داخل ساختمان متروکه نزدیک محل کشف جسد کارت ملی مقتول ۳۵‌ساله پیدا شد. در ادامه خانواده‌‌اش که ساکن اسلامشهر بودند شناسایی و در تحقیقات گفتند او از روز پنجم بهمن ناپدید شده بود.

در جریان تحقیقات معلوم شد ساختمان مخروبه نگهبانی داشته که ناپدید شده‌است. دو روز پیش پی بردند او به اتهام حمل سلاح غیرمجاز از سوی پلیس شهرستان قرچک بازداشت شده‌است.

وی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: دو سال می‌شد نگهبان ساختمان متروکه بودم. شامگاه ۱۱بهمن امسال، سه مرد در حالی که سلاح کلت و چاقو و قمه داشتند، وارد ساختمان متروکه شدند.

به زور از من پول می‌خواستند و قصدشان زورگیری بود. در مقابل‌شان مقاومت کردم که مرا با قمه و چاقو به‌شدت زخمی کردند.

در آن درگیری کلت یکی از آنها افتاد. برای نجات خودم آن را برداشتم و بی‌هدف به در و دیوار شلیک کردم که تیرها به یکی از مهاجمان خورد. دوستانش او را بیرون از محل برده و کناری انداختند.

بعد مرا به مرکز درمانی بردند و به دروغ گفتند مرا در خیابان یافتند. پزشکان ۹۰۰بخیه به بدن و سرم زدند. به محل رها کردن اسلحه رفتم و اسلحه را برداشتم تا جایی مخفی کنم اما در قرچک پلیس به من شک کرد و دستگیر شدم.

محمد تقی شعبانی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران به جام‌جم گفت: تحقیقات نشان می‌دهد، این جنایت با انگیزه اختلاف مالی رخ داده و ادعای متهم درست نیست.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها