پول لازم شدن اتفاقی است که در زندگی همه ما پیش می‌آید. در این زمان اغلب افراد برای جبران کمبود مالی خودشان به سراغ فروش طلا، زمین، ماشین و حتی خانه خودشان می‌روند.
کد خبر: ۱۳۵۵۷۴۶
5 ترفند برای فروش ماشین پول لازم
 
مقدار پولی که نیاز دارید و سرمایه‌های ریز و درشت شما مشخص می‌کند که انتخاب کدام یک از این گزینه‌ها برای فروش بهتر است. به عنوان مثال کسی که می‌خواهد خانه خودش را عوض کند و یک خانه بزرگ‌تر بخرد، معمولاً به مبلغی بالا برای جبران اختلاف قیمت بین دو خانه نیاز دارد.

در این زمان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند ماشین خودشان را بفروشند و یک خانه لوکس بخرند. چون ماشین را می‌توان دوباره با پس‌انداز، وام و... خرید؛ اما در صورتی که فرصت خرید خانه جدید از دست برود، شاید دیگر نتوانید خانه‌ای که از هر نظر برای شما مناسب است و با بودجه‌ای که دارید جور در میاید را بخرید.

فروش ماشین وقتی پول لازم هستید سخت‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. چون برای پیدا کردن بنگاه قابل اعتماد یا خریداری که می‌تواند پول ماشین را یکجا پرداخت کند باید کفش آهنی به پا کنید. گاهی حتی لازم است که برای فروش ماشین پایتان را از این هم فراتر بگذارید و به سراغ دلالان فعال در این زمینه بروید تا هر طور شده سرعت معامله را بالا ببرید؛ اما آشنا شدن و اعتماد به دلال و بنگاه مساوی است با پیشمان شدن از خرید و فروش ماشین.

اگر می‌خواهید در کمترین زمان خودروی خودتان را به قیمت بفروشید، باید ترفندهای حرفه‌ای خرید و فروش ماشین نو و دست دوم را بلد باشید. خودرو 45 در اینجا یک سری از ترفندهای حرفه‌ای این کار را یادتان می‌دهد.

1) فروش ماشین به دور از دلال‌ها !

نمی‌شود پای دلال به معاملات فروش ماشین پول لازم باز شود و مشکلی در این معامله‌ها پیش نیاید. گاهی دلال خریداری که همراهش می‌آورد را خودش انتخاب کرده و با چانه‌زنی‌های مداوم می‌خواهد ماشین را مفت و ارزان از چنگتان در بیاورد. بعضی مواقع هم از نیاز شما استفاده می‌کند و فروش اقساطی را پیش پایتان می‌گذارد و با پرداخت قسط اول دیگر خبری از خریدار و ماشین نمی‌شود. با توجه به اینکه دلال‌ها هزار و یک ترفند برای کلاه‌برداری بلد هستند، در اولین قدم توصیه می‌شود که دور این گروه را برای خریدن یا فروختن ماشین خط بکشید.

2) قیمت ماشین را در بیاورید

چطور می‌شود پای معامله خودرو بروید و درباره قیمت روز ماشینی که زیر پایتان است اطلاع نداشته باشید. برای اینکه بتوانید ماشین را به قیمت بفروشید و بعد از معامله پشیمان نشوید، حتماً به سراغ مراجع معتبر قیمت‌گذاری ماشین بروید. در این وب‌سایت‌ها می‌توانید قیمت روز خودروهای متنوع را ببینید و قیمتی که ماشین شما همین امروز دارد را پیدا کنید. این کار شاید کمی زمان‌بر به نظر برسد، اما گاهی با سود چند میلیونی همراه است و کمکتان می‌کند تا ماشین را به قیمت واقعی آن بفروشید.

3) عجله خودتان را نشان ندهید
 
5 ترفند برای فروش ماشین پول لازم
 

عجله بلای جان همه‌چیز است. مخصوصاً وقتی پای معامله پیش می‌آید، عجله کردن و نشان دادن نیازی که به پول دارید می‌توانید برایتان گران تمام شود. پس سعی کنید با آرامش برای پیدا کردن آگهی‌های مشابه فروش ماشینتان اقدام کنید. سپس می‌توانید با مقایسه آگهی دیگران و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت آن‌ها، بهترین آگهی را برای فروش ماشینتان داشته باشید. البته این آرامش موقع تماس با خریدار یا مراجعه به مراکز فروش خودرو هم به کمکتان خواهد آمد. چون با توجه به اینکه خریدار تصور می‌کند شما عجله‌ای برای فروش ماشین ندارید، از چانه‌زنی‌های بی‌جا و عیب گذاشتن‌های بیهوده روی ماشین دست برمی‌دارد.

4) بدون کارشناسی ماشین نفروشید

همه ماشین‌های دست دوم مثل هم نیستند و قیمت ماشین ایرانی و خارجی متفاوت است! بعضی از افراد ماشین نسبتا گران‌قیمت خودشان  را وقتی برای فروش می‌برند که دیگر توانی برای آن باقی نمانده. از طرف دیگر عده‌ای هستند که خودروی خودشان را صرفاً به خاطر اینکه پول لازم دارند می‌فروشند. گروه دوم چون همیشه ماشین را استفاده می‌کنند و صرفاً برای نیاز آن را برای فروش گذاشته‌اند، معمولاً خودرو را تمیز و سرحال نگه می‌دارند. حتی گاهی ممکن است فروشنده تازه سرویس‌های دوره‌ای خودرو را انجام داده باشد، اما با توجه به نیازی که به پول دارد برای فروش آن اقدام کند!

در صورتی که شما هم شرایط فروش ماشین پول لازم را دارید و می‌خواهید به خریدار نشان دهید که ماشین کاملاً نو است، هیچ راهی بهتر از کارشناسی خودرو نیست. کارشناس ماشین توانایی شناسایی مشکلات فنی و ظاهری ماشین را دارد و قیمتی دقیق و منصفانه برای آن تعیین می‌کند.

5) مدارک خودرو را آماده داشته باشید

هیچ‌وقت نمی‌شود روی فروختن ماشین‌حساب باز کرد و به سند، بیمه‌نامه یا خلافی آن فکر نکرد. اگر سند ماشینتان گرو سازنده یا فروشنده قبلی باشد، باید حتماً آن را آزاد کنید و سپس برای فروش ماشین اقدام کنید. همچنین اگر ماشینتان خلافی سنگینی دارد، باید آن را بپردازید تا فروشنده با خیال راحت پای معامله بیاید و با اطمینان خاطر آن را بخرد. در نهایت برای کسانی که بیمه‌نامه ماشین خودشان را گم کرده‌اند، ماشینشان بیمه ندارد یا تخفیف بیمه کمی دارند، شانس فروش ماشین دست دوم کمتر خواهد شد. با آماده کردن مدارک ماشین می‌توانید سرعت انجام معاملات خودرو را بیشتر کنید و زودتر به پول برسید.

فروش ماشین پول لازم فقط با خودرو 45

اگر فرصت اینکه به دنبال قیمت ماشین‌های مشابه خودروی‌تان باشید را ندارید، کارشناس حرفه‌ای برای قیمت‌گذاری ماشین دست دوم را نمی‌شناسید و از همه مهم‌تر، حتی یک روز هم نمی‌توانید برای سریع‌تر فروختن ماشین صبر کنید و همین حالا پول آن را لازم دارید، برای فروش ماشین روی خودرو 45 حساب کنید.

برای فروش ماشینتان فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا ماشین بررسی و دقیق قیمت‌گذاری شود. سپس در همان لحظه می‌توانید روی قیمت با خودرو 45 توافق کنید و به صورت آنی ماشین خودتان را بفروشید. خودرو 45 به محض تمام شدن معامله پول را به حسابتان واریز می‌کند و می‌توانید آن را برای کاری که نیاز دارید استفاده کنید. پس با خودرو 45 نیاز نیست که برای پیدا کردن مشتری منظر بمانید یا برای نقد کردن پول ماشین دردسر داشته باشید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها