توسط یک شرکت دانش بنیان کرمانی صورت گرفت:

ساخت سطح سنج لیزری برای اولین بار درایران

شرکت دانش بنیان مپسام برای اولین بار توانست،سطح سنج لیزری را که محصولی مهم در صنایع مختلف  است،طراحی و به مرحله تولید نهایی برساند .
شرکت دانش بنیان مپسام برای اولین بار توانست،سطح سنج لیزری را که محصولی مهم در صنایع مختلف  است،طراحی و به مرحله تولید نهایی برساند .
کد خبر: ۱۳۵۵۶۶۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:رحمان علیزاده،مدیر فنی شرکت مپسام،در گفتگو با جام جم آنلاین بابیان اینکه یکی از سطح سنج های پرکاربرد در مجموعه های صنعتی سطح سنج لیزری می باشدگفت:ترنسمیترها یا سطح سنج لیزری محصول جدید شرکت دانش بنیان مپسام برای اندازه گیری سطح می باشند که با طراحی تمام دیجیتال از سرعت و دقت قابل قبولی برخوردارند و اندازه گیری مداوم و بدون تماس را میسر می سازند.

 

وی افزود:این محصول دارای تکنولوژی بالایی است که فقط دراختیار چند کشور محدود می باشد و با توجه به مشکلات تحریم و کاربرد زیاد آن در صنایع مختلف کشور این محصول مهم بعد از گذشت 1 سال در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید گردید. 

 

مدیر فنی شرکت مپسام خاطر نشان کرد:یکی از چالش های مهم در صنعت با توجه به شرایط خاص محیطی موجود در مکان های صنعتی، اندازه گیری فاصله از سطح مواد مختلف از قبیل سیال و غیر سیال و با ویژگی های متنوع از لحاظ اندازه،صافی سطح،رنگ و ... بوده است و این سنسور که یکی از محصولات شرکت دانش بنیان مپسام بوده برای اولین بار در کشور طراحی و ساخته شده است که برای سنجش ارتفاع مایعات و جامدات در محدوده 0/1 متر الی 100 متر با دقت 1 میلی متر طراحی گردیده است.

 

رحمان علیزاده،ادامه داد:از جمله ویژگی های این محصول که می توان به تطابق با شرایط صنعتی،گرد وغبار ودمای بالا،طراحی استاندارد و انجام موفق تست های آزمایشگاهی و عملیاتی،گارانتی معتبر و ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت مپسام ،طراحی استاندارد فلنج جهت نصب آسان،استفاده از سیستم خنک کاری مخصوص برای کارایی بیشتر و استفاده از Dust tube  برای محیط حفاظتی پرتولیزر اشاره کرد.

 

وی افزود:شرکت دانش بنیان مپسام این محصول را جهت کنترل سطوح ورود گندله به داخل کوره کارخانه گندله سازی شماره یک شرکت صنعتی و معدنی گل گهر با دمای بالا و گرد و غبار زیاد به طور ویژه طراحی و تولید نمود که بر روی میزان تولید کارخانه بسیار تاثیرگذار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها