درپی اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) در هند؛

سفیر هند به وزارت خارجه احضار شد

سفرا و نمایندگان دائم آلمان و هند در وین در دیدار با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه ایران درباره ضرورت زمینه سازی و انعقاد قراردادهای جدید اقتصادی، توافق کردند.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، در حاشیه مذاکرات رفع تحریم‌های در وین، عصر دیروز (دوشنبه) مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در اتریش حضور دارد با سفرا و نمایندگان دائم آلمان و هند ملاقات و در خصوص بسط و تحکیم روابط اقتصادی دوجانبه در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله نفت، امور بانکی، امور بندری و شرکت‌های اقتصادی بحث و تبادل نظر کرد.

در این ملاقات طرفین ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی برای زمینه سازی و انعقاد قرارداد‌های جدید اقتصادی، توافق کردند تا به رایزنی‌های خود در این زمینه ادامه داده و مسیر را برای ارتقای روابط دوجانبه اقتصادی هموار کنند.

گفتنی است معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه چندی پیش گفت که تقویت روابط تجاری با همه مناطق دنیا در دستور کار جدی این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش فارس، دور هشتم مذاکرات وین به منظور رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه و بعد از تنفسی ۱۱ روزه برای مشورت هیأت‌ها با پایتخت‌هایشان با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در پایتخت اتریش از سر گرفته شد و از آن زمان تاکنون در سطوح و فرمت‌های مختلف در حال برگزاری است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها