نخستین قرارگاه جهاد تبیین نیروی زمینی ارتش ایجاد شد

نخستین قرارگاه جهاد تبیین ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه منطقه‌ای این نیرو در شمال شرق کشور تشکیل شد.
نخستین قرارگاه جهاد تبیین ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه منطقه‌ای این نیرو در شمال شرق کشور تشکیل شد.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۲۳

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،نخستین قرارگاه جهاد تبیین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در قرارگاه منطقه‌ای این نیرو در شمال شرق کشور تشکیل شد. 
معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش امروز در آیین تشکیل این قرارگاه در مشهد گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را فریضه ای دانسته‌اند که هر کس می‌تواند باید در اجرای آن به صورت قطعی و فوری اقدام کند.
 
سرهنگ سعید حسن‌ خانی افزود: نخستین گام،‌ تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در سطح یگان‌های نزاجا است و برای پیشبرد این امر باید هم‌افزایی لازم بین توانمندی‌های موجود در سطح یگان‌ها شکل گیرد.
 
وی با بیان اینکه اساس بحث مقام معظم رهبری در فریضه جهاد تبیین مقابله با سیاه‌ نمایی و ناامیدسازی نسل جوان توسط دشمنان است اظهار داشت: در بحث جهاد تبیین نباید فقط به دستاوردهای گذشته انقلاب بسنده کرد، بلکه باید چشم اندازهای آینده انقلاب و گام دوم انقلاب را نیز تبیین کنیم.
 
حسن‌ خانی ادامه داد: ما در طول ۴۳سال گذشته، کار تبیینی بسیاری انجام داده‌ ایم ولی امروز این اقدام متفاوت‌ تر از قبل است، چون اکنون در مقابل یک جنگ ترکیبی از طرف دشمنان قرار داریم که جهاد تبیین اساس مقابله با این جنگ است و گستره وسیعی را در بر می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها