زني که با سوء استفاده از شبكه اجتماعي اينستاگرام با وعده ازدواج اعتماد شاكي را جلب كرده و مبلغ 38ميليون ريال از وي كلاهبرداري كرده بودتوسط مأموران پليس فتای شهرستان خمینی شهر شناسايي ودستگير شد.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۱۷

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛سرهنگ"غلامرضا براتي" فرمانده انتظامی شهرستان "خمینی شهر" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مورد سؤاستفاده یک زن در فضای مجازی قرار گرفته و این زن از او کلاهبرداری کرده است ، بررسي موضوع در دستور كار کارشناسان پليس فتاي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي اظهار داشت : شاكي مدعي بود در شبكه اجتماعي اينستاگرام با زنی آشنا شده كه باترفند ازدواج از من درخواست پول كرد و من هم مبلغ 38 ميليون ريال به حسابش واريز کردم، بعد متوجه شدم تلفنش را جواب نمي دهد و از من سوء استفاده كرده است.
سرهنگ "براتي " در ادامه تصريح کرد: مأموران پليس فتا با بکارگيري روش هاي فني و شگردهاي خاص پليسي متهمه را شناسائي و طی هماهنگی با مقام قضائي او را دستگيری کردند که در مواجه با شاکی به جرم خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در پايان به عموم شهروندان توصيه کرد : يكي از ترفندهاي کلاهبرداري‌ اينترنتي اين است که مجرمان، طعمه‌هاي خود را در شبکه‌هاي اجتماعي و چت‌روم‌ها شکار مي‌کنند با دادن وعده‌هايي مانند ازدواج، اطلاعات شخصي کاربران را به دست آورده و با تهديد از طعمه‌هاي خود اخاذي مي‌کنند. پس به راحتي به افراد غريبه اعتماد نکنند و در ورود به اين فضا بي مهابا عمل نكنيد و در گفتگوهاي اينترنتي با افرادي كه آنها را نمي شناسيد ارتباط برقرار نكنيد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها