تجلیل از دانش آموزان افتخارآفرین تحت حمایت کمیته امداد کرمان در کنکور ۱۴۰۰

طی مراسمی از ۳۳ نفر از دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان که در کنکور ۱۴۰۰ موفق به قبولی در دانشگاه فرهنگیان شدند تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۵۳۰۶۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مدیرکل کمیته امداد استان کرمان،در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان،حجت‌الاسلام توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان،عرب،مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان و جمعی از مسئولان استان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس بابختیاری،رئیس کمیته امدادودکترکاظمی، معاون وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد،یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد را ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در جهت توانمندی خانوارهای تحت حمایت اعلام کرد.

وی گفت:خدمات فرهنگی کمیته امداد در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی ازجمله برگزاری کلاس‌های کمک‌آموزشی رایگان برای دانش آموزان تحت حمایت،پرداخت کمک‌هزینه تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر وایاب‌وذهاب دانش‌آموزان،تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی آمادگی کنکور و دانشگاه به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۱۱۴دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان بابت کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه به این دانشجویان پرداخت‌شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم گفت:نخبگی و نخبه بودن دارای چند مرحله است که یکی از این مراحل ذاتی و خدادادی بودن آن است.
 
وی ادامه داد:مرحله دوم کشف نخبگی است و در ابتدا خود فرد باید بداند در چه زمینه‌ای نخبه است و هم‌چنین افراد دیگری که باید نخبگی فرد را کشف کنند معلمان و مربیان هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی،گفت:مرحله سوم و مهم در نخبگی صبر،تلاش و مراقبت است که باعث رشد فرد می‌شود.
 
وی شناخت خداوند تبارک‌وتعالی و اعتقاد به خدا داشتن یکی دیگر از مراحل نخبگی است و همیشه باید به نقش خدا در زندگی خود ایمان داشته باشیم و از خداوند بخواهیم بهترین را برایمان رقم بزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه به نقش و جایگاه رفیع و عزیز معلم در اسلام اشاره کرد وافزود:هیچ شغلی به شغل معلمی نمی‌رسد.

در این مراسم از ۳۳ نفر از دانشجویان پذیرفته‌شده در کنکور۱۴۰۰در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها