آزمایش دی‌ان‌ای هویت تنها قربانی خانه وحشت در جنوب تهران را مشخص کرد. متهم همچنان منکر قتل این دختر است.
کد خبر: ۱۳۵۴۷۳۶

آزمایش دی‌ان‌ای هویت مقتول خانه وحشت را فاش کرد

سعید 33‌ساله و سابقه‌دار متهم است با جعل عنوان سرهنگ، دختران و زنان فراری را فریب و بعد از انتقال به خانه‌اش در یکی از محله‌های تهران آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و از این افراد فیلم سیاه تهیه کرده‌بود.

پنج زن و دختر از اسارتگاه او موفق به فرار شده بودند اما دو نفر که هنوز محبوس بودند را پانزدهم آذر امسال ماموران نجات دادند. این در حالی بود که در این خانه جسد زن ناشناس جوانی هم پیدا شد.

قاتل منکر قتل بود و مدعی بود خواهرش به‌دلیل این‌که او اجازه نداده با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج کند، برای انتقام او را قاتل معرفی کرده‌است. او همچنین ادعا کرد، دو دختر نجات‌یافته به‌دلیل حسادت این دختر را کشته‌اند.

در جریان تحقیقات، ماموران رد خانواده‌ای را در شهر مشهد استان خراسان رضوی به‌دست آوردند که احتمال می‌رفت مقتول فرزندشان باشد.

با تحقیق از مادر او معلوم شد دخترش که طلاق گرفته بود، اوایل اردیبهشت امسال از خانه فرار کرد و راهی تهران شد سپس در دام سعید گرفتار گردید.

دخترش یک‌بار با وی تلفنی حرف زد و گفت که این مرد اجازه خروج از خانه‌ را نمی‌دهد و مرد جوان هم به وی گفت پلیس است و به‌زودی دخترش را آزاد می‌کند که دیگر خبری نشده‌است. اگر مقتول دخترم باشد برای قاتل قصاص می‌خواهم. برای افشای هویت مقتول، بازپرس پرونده دستور آزمایش دی‌ان‌ای صادر کرد.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: بعد از آن‌که این زن آزمایش دی‌ان ‌ای را انجام داد، کارشناسان پزشکی قانونی نتیجه آن را با دی‌ان‌ای مقتول بررسی کرده و متوجه شدند مقتول، دختر همین زن است.

با افشای این موضوع تحقیقات از قاتل خانه وحشت وارد مرحله جدیدی شد. قرار شد والدین مقتول دوباره به دادسرا احضار شوند تا درخواست آنها نسبت به مجازات متهم به قتل گرفته شود.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها