کارشناسان پزشکی قانونی، سلامت روانی متهم پرونده خانه وحشت را تايید کرده‌اند. این در‌حالی است که بررسی دو جسد کشف شده در حوالی خانه متهم مشخص کرد مرگ آن دو زن هیچ ارتباطی با این پرونده ندارد.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۱۳

پس از افشای جنایت در خانه وحشت و نجات دو دختر از آنجا‌، ماموران در بازرسی خانه، تعدادی کارت ملی و شناسنامه متعلق به زنان و دختران را پیدا کردند.

برای شناسایی هویت صاحبان مدارک‌، ماموران در ابتدا از سعید بازجویی کردند که ادعا کرد من برای زنان گوشی تلفن همراه می‌خریدم و برای این‌که مطمئن شوم پول آن را پرداخت می‌کنند، مدارکی را گرو می‌گرفتم. گاهی پول را واریز نمی‌کردند و مدارک دست من می‌ماند. گاهی نیز پول را واریز می‌کردند اما به‌دنبال مدارک نمی‌آمدند.

در شاخه دیگری از تحقیقات نیز مشخص شد دو جسد پیدا شده در حوالی خانه متهم هیچ ارتباطی با او ندارد و فرضیه قتل‌های سریالی رنگ باخت.

دیروز کارشناسان پزشکی قانونی درباره سلامت روانی سعید و خواهرش اعلام کردند‌، هر دو از سلامت روانی برخوردار بوده و سالم هستند.

علاوه بر آن سعید اختلال شخصیتی دارد اما در زمان ارتکاب قتل دختر جوان جنون نداشته است. این در حالی است که شواهد نشان می‌داد سعید در سال 93 و در ماجرای مرگ دختر فراری بازداشت و در دادگاه، قتل او شبه‌عمد تشخیص داده شده و محکوم به پرداخت دیه و تبعید شده اما از تبعیدگاهش فرار کرده بود.

دیروز دو دختر نجات یافته در خانه وحشت برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و گفته‌های قبلی خود را تکرار کردند و گفتندکه سعید آنها را اغفال و بعد از سوء‌استفاده در این خانه زندانی‌شان کرده است.

یکی از دو دختر فراری که هشت ماه در کمد خانه سعید زندگی می‌کرد نیز به بازپرس جنایی گفت: من معتاد نیستم و به‌دليل سوءتغذیه به این حال و روز افتاده‌ام. در بازداشتگاه زنان حالم بد شد و وقتی پزشک آمد و وضعیتم را بررسی کرد، گفتم باردارم اما ممکن است جنینم ناقص باشد.

محمد وهابی‌، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: با توجه به اظهارات جدید دختر جوان، قرار شد او تحت درمان قرار بگیرد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها