خرید استاد بولت _ آرین پیچ (تولیدکننده انواع پیچ و مهره )

استادبولت ها در واقع یک میلگرد رزوه شده یا همان پیچ تمام رزوه می باشد این پیچ ها توسط دو مهره مهار می گردند. لیست قیمت استاد بولت درجه یک در این سایت موجود می باشد.
کد خبر: ۱۳۵۴۵۳۳
در این سایت قیمت ها به روزمی باشد که شما کاربران می توانید از طریق راه های ارتباطی  این سایت با مدیران فروش تماس بگیریدو از لیست قیمت استاد بولت و نحوه خرید استاد بولت درجه یک آگاهی یابید.کاربرد اصلی استاد بولت ها در اتصال فلنچ ها می باشد. جهت آب بندی مناسب فلنج ها مهره ها بدون واشر مورد استفاده می گردند. استاد بولت از لحاظ نوع رزوه به دو نوع میلیمتر و اینچی تقسیم می شوند که نوع اینچی ان از کاربرد فراوانی برخوردار است .استاد بولت از نظرمتریال شامل گریدهای زیر می باشد .

A193 B7 / A193 B7M / A193 B8 / A193 B8M

استاد بولت و یا استد بولت پرکاربرد ترین نوع اتصالات در خطوط انتقال سیالات مختلف می باشد. از استد بولت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و آب و فاضلاب استفاده بسیار زیادی می شود. استاد بولت ها معمولا با دنده اینچی تولید شده و از استاندارد ASTM A193 تبعیت می کنند.

در استاد بولت ها نوع پوشش مقاومت را در مقابل رطوبت و حرارت بالا می برد شامل پوشش گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، داکرومات ، روی نیکل ، تفلون و … می باشد.
 
خرید استاد بولت _ آرین پیچ (تولیدکننده انواع پیچ و مهره )

پیچ استاد بولت | فروش استاد بولت

استاد بولت نوع خاصی از انواع پیچ هاست که بیشتر برای بستن فلنج ها در صنایع سنگین مانند نفت و گاز و پتروشیمی، و هر جایی که لوله کشی های عظیم دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. مقدار پیچ ها و استاد بولت های استفاده شده برای بستن فلنج، توسط تعداد سوراخ های تعبیه شده در هر فلنج بستگی دارد. قطر و طول پیچ ها نیز به نوع فلنج و درجه فشار قابل تحمل آن بستگی دارد.تفاوت استاد بولت با دیگر انواع پیچ در شکل ظاهری آن است. استاد بولت به عنوان یکی از اتصالات اصلی و مادر در صنایع پتروشیمی شناخته می‌شود. این نوع از اتصالات در دو طرف خود دارای دنده بوده و قابلیت اتصال از هر دو طرف را دارا می‎باشند. ساختار تشکیل دهنده این پیچ‌ها غالباً از نوع فولاد است.البته در گریدهای مختلف استیل هم تولید می‌شوند.استاد بولت ها یک از یک شفت سرتاسر روزه تشکیل شده اند که در هیچ طرف خود سر ندارند و از دو سمت توسط مهره بسته می شوند.
 
قیمت استاد بولت  

این پیچ ها در دسته اتصالات صنعتی جای می گیرند. به دلیل داشتن دو سر اتصال مهره آزاد کاربرد بسیاری در صنایع نفتی و گازی دارد. با توجه به اهمیت پیچ و مهره استاد بولت در صنایع مختلف از ساخت مخازن پرفشار تا پل‌ سازی و شیرآلات و همچنین پیشرفت این صنایع در کنار افزایش میزان تولید و نیاز داخلی، آمار خرید پیچ بولت نیز در کشور رو به افزایش است.

بالا بودن قیمت استاد بولت استیل در بازارهای جهانی و دشواری واردات در کنار تلاش برای خوداتکایی در این زمینه، شرکت‌های سازنده استاد بولت را بر آن داشته است تا با بکارگیری به روزترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در کشور در کنار بهترین مواد اولیه، محصولی ارزشمند به هموطنان خود عرضه کنند. فرایند تولید stud bolt با توجه به عملکرد حساسی که دارند(از نظر مقدار بار و دمای قابل تحمل )فرایندبه نسبت پیچیده  دقیقی است .پوشش مورد استفاده در این پیچ‌ها از انواع مختلفی متشکل از تفلون و گالوانیزه تا فولاد ضد زنگ متفاوت است. طیف وسیعی از صنایع  شامل صنایع ساختمان سازی، صنایع معدن و خطوط تولید ماشین آلات ,صنایع خودرو سازی، ,صنایع سیمان و آب و فاضلاب از استفاده کنندگان اصلی استاد بولت هستند.گریدهای stud bolt شامل B16 – B8 – B7  می‌باشد.استاد بولت ها نیز همانند پیچ و مهره های دیگر دارای استانداردهای مختص خود است.از قیمت روز استاد بولت در بازار تهران اطلاع داشته باشید
 
خرید استاد بولت _ آرین پیچ (تولیدکننده انواع پیچ و مهره )
 
قیمت رول بولت  | خرید رول بولت

رول بولت Roll Bolt گونه ای از اتصال پیچ و مهره ای است که برای اولین بار توسط شرکت هیلتی معرفی شد. (رول بولت (همان انکر بولت ( Anchor Bolt) نوعی از اتصال پیچ و مهره است و از آهن یا فولاد ساخته می‌شود. مبنای کارش افزایش حجم و عمق اتصال است یعنی چیزی شبیه به اتصال پیچ و رولپلاک در سطوح دیوار، با این تفاوت که از رول بولت برای وصل کردن صفحه های فلزی روی سطوح بتنی و سنگی استفاده می‌شود
 
رول بولت ها متشکل از یک پیچ سر مخروطی، یک استوانه فلزی چاک دار، یک مهره و یک واشر هستند. قیمت رول بولت در فروشگاه پیچ و مهره آرین پیچ از تولید به مصرف است و با بالاترین کیفیت ساخت در خدمت شما قرار میگیرد اما اینکه دقیقا چه رول بولتی به کار شما می‌آید را فقط کارشناسان می‌توانند بگویند. حالا که تا اینجا آمده‌اید و می‌خواهید رول بولت بخرید، بد نیست برای گرفتن راهنمایی به کارشناسان ما زنگ بزنید. با تمام دانششان کمکتان می‌کنند، خیالتان راحت!

 این هم شماره تماس:
93573624030- 02155417819

انواع رول بولت

           رول بولت HSA

این رول بولت، محصولی از شرکت هیلتی (Hilti) است که یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده رول بولت در دنیاست

           رول بولت HSL

معروف‌ترین شرکت تولیدکننده این رول بولت نیز شرکت هیلتی است که انواع متفاوتی از رول بولت HSL را تولید می‌کند. این رول بولت برای اتصال بارهای متوسط یا کاربری‌های دینامیکی مناسب است.
 
            رول بولت سقفی

یکی از پرکاربردترین انواع رول بولت، نوع سقفی آن است. نام دیگر این ابزار، رول بولت قلاب‌دار یا لوستری است. مورد مصرف عمده این رول بولت برای نصب لوستر است.

        رول بولت سقفی پروانه‌ای

بدنه رول بولت پروانه‌ای به هنگام باز شدن به شکل یک پروانه درمی‌آید و برای پایه‌های با مقاومت کمتر، مانند گچ، سقف کاذب، کناف، تخته‌های فیبر و نئوپان مناسب است.  

       رول بولت سقفی هالوکور

این رول بولت، مناسب سقف‌ها و سازه‌های بتنی است. یکی از حساسیت‌های کار با سازه‌های بتنی این است که آن‌ها با فشار ابزارهایی مانند رول بولت یا دریل، ممکن است که ترک بخورند.

#رول_بولت_هیلتی #آرین_پیچ #استاد_بولت #قیمت_رول_بولت #خرید_استاد_بولت
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها