دی دی کرم‌ها از جدیدترین کرم‌های الفبایی محسوب می‌شوند که توسط برندهای مختلفی تولید شده‌اند؛ اما برند لافارر با ترکیباتی که غنی از آنتی‌اکسیدان است، این محصول را تولید و عرضه می‌کند. این کرم مخصوص خانم‌هایی است که می‌خواهند از بروز چین و چروک پیشگیری کنند.
کد خبر: ۱۳۵۴۴۵۲
 
پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می کنیم با تهیه دی دی کرم لافارر خرید خود را کامل‌تر کنید.
از مزایای این دی دی کرم می­توان به خاصیت ضد پیری آن اشاره کرد که باعث کاهش روند پیری پوست می­شود؛ به این معنی که چین و چروک، لکه‌های پیری و خطوط پنهان را به مرور زمان رفع می‌کند. همچنین نرم کننده موجود در ترکیبات آن این کرم علاوه بر نرم و سالم نگه داشتن پوست، به رطوبت رسانی پوست کمک کرده و موجب انعطاف پذیری بیشتر می شود.
معرفی دی دی کرم لافارر

در زمان خرید محصولات آرایشی بهداشتی، موارد مهمی از جمله ترکیبات محصول، زمان لازم برای انجام مراحل مختلف مراقبت از پوست و حتی هزینه خرید آن وجود دارد که باید به آن‌ها توجه زیادی شود. شاید تصور کنید که این کرم مانند کرم‌های دیگر بوده و هیچ تفاوتی با آن‌ها ندارد. اما dd کرم لافارر ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته که می‌تواند پاسخ‌گوی هر نیازی باشد.

به دلیل وجود رنگ‌دانه در این دی دی کرم، می‌توان آن را جایگزین خوب و مناسبی برای انواع فونداسیون دانست. بافت سبک و پوشانندگی یکدست این کرم، باعث شده تا مناسب استفاده روزانه باشد و حتی پایه و زیرساز خوبی برای انجام آرایش­های کامل­تر نیز محسوب می‌شود.

دی دی کرم لافارر تنوع رنگی نسبتا خوبی را عرضه کرده تا خانم‌ها با هر رنگ پوستی که دارند، بتوانند این محصول را تهیه و استفاده کنند. این کرم پوشانندگی نسبتا بالایی دارد که می‌توان گفت مناسب آرایش روزانه است و همچنین انتخاب رنگ درست که متناسب پوست باشد، می‌تواند پوشانندگی بیشتری را ارائه دهد.

این دی دی کرم شامل 6 رنگ مختلف است؛ این رنگ‌ها به ترتیب شماره شامل صورتی روشن، بژ روشن، صورتی طبیعی، بژ طبیعی، برنز و کاراملی هستند. رنگ‌های صورتی و بژ طبیعی برای پوست های معمولی، مناسب بوده و رنگ برنز و کاراملی نیز مناسب پوست های تیره است.

لازم به ذکر است که تمامی این کرم‌ها دارای SPF 30 هستند و از پوست صورت در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند. دی دی کرم لافارر قیمت به‌صرفه‌‌ای دارد، زیرا این کرم چند کاره جایگزین چند محصول آرایشی بوده و ویژگی‌های خاصی را ارائه می‌دهد.

مزایای دی دی کرم لافارر

یکی از بهترین ویژگی‌های این کرم تنوع رنگی آن بوده که تقریبا مطابق با انواع پوست هاست. این کرم مات‌کننده بوده و منافذ باز روی پوست را کوچک می کند؛ از این رو موجب می شود تا آرایش جلوه طبیعی‌تری داشته باشد. افراد با پوست چرب که به زیرساز مناسب برای زیر فونداسیون نیاز دارند، بهتر است از سایت‌های معتبر dd کرم لافارر خرید کنند.

این دی دی کرم یک آبرسان عمیق و مرطوب کننده است که شامل ترکیبات مختلفی مانند سدیم هیالورونات می شود که به طور طبیعی در پوست همه افراد وجود دارد. عملکرد این مولکول به این صورت است که آب را جذب کرده و پوست را رطوبت‌رسانی می‌کند. همچنین اثرات ضد پیری داشته و باعث بهبود خاصیت کشسانی پوست می‌شود.
 
معرفی دی دی کرم لافارر
 

لافارر با تولید محصولات مراقبتی پوست بسیار خوب عمل کرده است. دی دی کرم این برند از مزایای بسیاری برخوردار است که می‌تواند مانند یک معجزه عمل کند. از دیگر ترکیبات این کرم می‌توان به سدیم لاکتات اشاره کرد که به عنوان قوی‌ترین آبرسان شناخته شده و تاثیر زیادی در جلوگیری از چین و چروک پوست صورت دارد.

دی دی کرم لافارر مواد تشکیل‌دهنده خاصی دارد که به عنوان یک ضد لک و روشن‌کننده پوست نیز عمل می‌کند. یکی از این ترکیبات، آلفابیزابولول بوده که از گیاه بابونه به دست آمده و دارای خاصیت ضد باکتری، ضد حساسیت و ضد التهاب است. این ماده از تولید ملانین جلوگیری کرده و در نتیجه باعث روشن شدن پوست می‌شود.

همچنین این دی دی کرم دارای ترکیباتی نظیر پونارناوا بوده که نوعی آنتی‌اکسیدان است و از اثرات استرس، فعالیت رادیکال‌های آزاد و پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و خواص ضد چروک و پیری دارد.

این ماده باعث کاهش لک‌های پوستی شده و ظاهری صاف و یکنواخت به پوست می‌دهد، از این رو برای جلوگیری از چین و چروک گزینه ای عالی محسوب می شود.

dd کرم لافارر قیمت مناسبی داشته و مقرون‌به‌صرفه است. این کرم فرمولاسیون بدون الکل و پارابن داشته و عملکرد آن حفاظت از پوست است. همچنین با استفاده از این کرم پس از گذشت ساعت‌ها همچنان احساس سبکی می‌کنید. بافت سبک کرم باعث می شود تا به سرعت جذب پوست شده و به راحتی بر روی صورت پخش شود. از دیگر مزیت‌های این دی دی کرم، خاصیت ضد جوش بودن آن است.

دی دی کرم خوب

اگر شما در چهره خود علائم پیری را مشاهده می‌کنید، بهتر است به سراغ تهیه یک دی دی کرم خوب بروید. این کرم پوششی را که می‌خواهید به پوستتان داده و با خاصیت مرطوب‌کنندگی به جلوگیری از پیری پوست کمک می‌کند. همچنین با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از خطوط ریز و تمام نشانه‌های پیری را پنهان کنید.

این کرم برای خانم‌های بالغ مناسب بوده زیرا هدف آن پیشگیری از چین و چروک پوست است. برخی از ترکیبات دی دی کرم نیز به پنهان کردن رنگ ناهموار پوست کمک می‌کند. همچنین می‌تواند به عنوان یک پرایمر بسیار خوب عمل کرده و با خاصیت مات‌کنندگی، پوست را برای انجام آرایش‌های سنگین زیرسازی کند.

از مزایای خوب دی دی کرم لافارر تنوع رنگی آن است که شامل 6 رنگ اصلی و کاربردی می‌شود. این کرم برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب بوده و چربی پوست را کنترل می‌کند. همچنین حاوی ویتامین C است که به برطرف کردن لک‌های تیره و ترمیم ظاهر پوست کمک می‌کند. اما گفتنی است که برای مشاهده این تغییرات بهتر است به شکل مداوم از این محصول استفاده کنید.
 
معرفی دی دی کرم لافارر

یک دی دی کرم خوب باید در ترکیبات خود دارای کلاژن باشد. کلاژن یکی از پروتئین‌های طبیعی پوست بوده که باعث استحکام و جوانی پوست می‌شود. با افزایش سن تولید این ماده روند کندی را پیش می‌گیرد، بنابراین شما باید از محصولاتی استفاده کنید که حاوی کلاژن باشد. این محصول علاوه بر کلاژن‌سازی پوست، از تخریب کلاژن‌های موجود نیز جلوگیری می‌کند.

در پاسخ به این سوال که دیگر مزایای دی دی کرم چیست می‌توان گفت که دی دی کرم‌های لافارر خاصیت ضدآفتاب داشته و به سرعت بر روی پوست پخش می‌شوند. این ویژگی باعث شده تا نیاز به استفاده جداگانه از یک ضد آفتاب را تا حدی برطرف کنند. البته اگر  شما در معرض نور مستقیم آفتاب قرار می‌گیرید، بهتر است از کرم ضدآفتاب با SPF بیشتر استفاده نمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها