همه ما یک برنامه شلوغ و سبک زندگی همراه با استرس و تنش داریم. در واقع در این زندگی خسته کننده شهری، به نوعی آرامش درونی خود را از دست داده ایم.
کد خبر: ۱۳۵۴۱۵۹
 
این فرصتُ تور کن
 
اما سفر درمانی است که به ما اجازه می دهد از کارهای روزمره خود رها شویم و آرامش را تجربه کنیم. اگر خیلی وقت است که به یک مسافرت عالی نرفته اید؛ سه کلیک برای شما برنامه های خوبی دارد. کمپین سه کلیک به شما یک شانس برای یک سفر رایگان به هرجایی که دوست دارید؛ می دهد. البته اگر سفر رایگان هم برنده نشوید؛ با گردونه شانس می توانید  از 5 تا 75 درصد تخفیف برخوردار شوید.  اگر میخواهید شما هم جزو خانواده 300 هزارنفری سه کلیک باشید؛ همین حالا شانستان را در گردونه امتحان کنید.
 


سه کلیک در یک نگاه

این فرصتُ تور کن

نزدیک به دو سال پیش با شروع همه گیری کرونا، اولین اتفاقی که افتاد بسته شدن مرزها بود. در واقع اولین کسانی که از کوید 19 ضربه خوردند؛ آژانس های هواپیمایی بودند. اما سه کلیک در تمامی آن روزهای سخت شروع کرد به ساختن رویای روزهای خوبی که در آن با دل خوش سفر کنیم. حالا پس از گذراندن موج های سهمگین کوید و رسیدن به ساحلی آرام، وقت آن شده است تا سه کلیک رویایش را برای هموطنانش واقعی بسازد. خوب است بدانید که سایت  3click.com با الهام گیری از امکانات وب سایت های گردشگری مهم نظیر booking.com ، tripadvisor.com و expedia.com توانسته سیستم جامع و هوشمندی را برای ارائه خدمات به مسافرین عزیز فراهم سازد.
 


چرا سفر با سه کلیک ؟

 

بیشتر خاطرات خوب ما، مربوط به سفرهایمان است. سفر به ما کمک می کند تا خاطراتی را بسازیم که تا آخر عمر باقی بماند. اما لذت بردن از سفر فقط به مقصد رسیدن نیست؛ مهم این است که بتوانیم از قبل سوار شدن به هواپیما تا زمان برگشتن، از خدمات خوبی بهره مند شویم. بنابراین مهم است که همسفرتان چه کسی باشد؟ اگر با سه کلیک سفر کنید؛ علاوه بر اینکه می توانید از مزیت هایی مثل: رزرواسیون آنلاین هتل، خرید بلیط هواپیما، رزرو تور و جاذبه های گردشگری استفاده بکنید؛ می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کرده و تورهای درجه یک مقصدتان را انتخاب کنید. همچنین سه کلیک با پشتیبانی 24 ساعته آمادگی خدمت رسانی و در صورتی که نتوانید به سفر بروید؛ قابلیت کنسلی آنلاین را هم پیش روی شما گذاشته است. البته  با وجود همه نکاتی که در بالا گفته شد؛ این را فراموش نکنید که تنوع ایرلاین های سه کلیک و کامل بودن مقاصد پروازی در کنار امکان بهره مندی از خدمات مسافری مثل بیمه نامه مسافرتی و خدمات تشریفات فرودگاهی می تواند تمام توقعی که از یک سفر خوب دارید را برآورده سازد.
 


این فرصت را برای سفر به استانبول تور کنید

 

ما اکنون بیش از دو سال است که در خطر کرونا هستیم و سفر کردن برایمان، مانند یک خاطره دور به نظر می‌رسد! یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: «شما نمی‌دانید چه چیزی دارید تا زمانی که آن را از دست ندهید» و این به طرز دردناکی درست است زیرا سفر از بین رفته است! اما اگر می خواهید لذت سفر را مثل روزهای خوب قدیم، دوباره بچشید؛ این فرصت را برای بازدید از رستوران نصرت در استانبول تور کنید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها