چشم کلوپ و لیورپول به بازی منچستر-من‌سیتی

دوراهی دشوار شیاطین سرخ

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: بهترین تیم دنیا منچسترسیتی نیست، بهترین تیم دنیا چلسی است چرا که قهرمان اروپا شده‌اند، بهترین تیم دنیا ریورپلاته است زیرا قهرمان آمریکای جنوبی شده است.
کد خبر: ۱۳۵۴۰۶۷

به گزارش جام جم آنلاین، تیم فوتبال منچسترسیتی بهترین‌ روزهای فوتبالی‌اش را با پپ گواردیولا پشت سر می‌گذارد، آنها در لیگ انگلیس صدرنشین بلامنازع هستند و شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان محسوب می‌شوند!

منچسترسیتی دیشب در هفته هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد رفت و با برتری دو بر صفر جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد.

پس از این بازی، توماس فرنک، سرمربی برنتفورد در نشست مطبوعاتی‌اش اعلام کرد منچسترسیتی بهترین تیم دنیاست و همین موضوع واکنش گواردیولا را به همراه داشت.

این اظهار نظر با واکنش سرمربی منچسترسیتی همراه شد، او در پاسخ به این تعریف و تمجید اظهار داشت: بهترین تیم دنیا چلسی است چرا که قهرمان اروپا شده‌اند، بهترین تیم دنیا ریورپلاته است زیرا قهرمان آمریکای جنوبی شده است.

وی افزود: من به این که چه تیمی بهترین است توجهی نمی‌کنم، این مسائل برای من ذره‌ای برای من و بازیکنانم اهمیت ندارد چرا که به فکر موفقیت در بازی‌های آینده هستم.

گواردیولا ادامه داد: من فقط به یک چیز فکر می‌کنم، بازی‌هایمان را ببریم و تیمم از نمایشی که در زمین به اجرا می‌گذارد لذت ببرد، همین...

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها