قیمت انواع کاسه روشویی رودخانه ای در بازار تهران

کاسه روشویی های رودخانه‌ای جزء دسته روشویی های فانتزی است که با استفاده از سنگهای معدنی گرانیتی با کمترین عملیات پرداخت ساخته می شوند.
کد خبر: ۱۳۵۳۹۰۰
این مدل کاسه روشویی ها نیز همانند دیگر محصولات به دو صورت روشویی های کابینتی و پایه دار طراحی می شوند.

 ظاهر منحصر بفرد این کاسه روشویی ها باعث شده است تا امروزه محبوبیت زیادی میان علاقه‌مندان به دکوراسیون های لاکچری پیدا کند.

 برای مثال می‌توان از روشویی های رودخانه ای برای منازل مسکونی، هتل‌ها، تالارها و مجتمع های تجاری مجلل استفاده کرد.

 در مقایسه با سایر انواع روشویی ها قیمت بالاتری دارند زیرا علاوه بر ظاهر منحصر بفرد، از مقاومت و طول عمر بیشتر نیز برخوردار هستند.

در ادامه مطلب با عوامل موثر در قیمت روشویی های رودخانه‌ای آشنا شده و همچنین فروشگاهی تخصصی برای خرید روشویی های رودخانه ای با ارزان ترین قیمت به شما معرفی خواهد شد.

 
انواع کاسه روشویی رودخانه ای

 


قیمت انواع کاسه روشویی رودخانه ای در بازار تهران

 

در رابطه با کاسه روشویی رودخانه ای می توانید تنوع گسترده ای از طرح و رنگ را بیابید.

 زیرا هر کدام از روشویی های رودخانه ای دارای طرح و بافت منحصر بفردی هستند به گونه ای که مشابه آن را در هیچ یک از محصولات همجنس خود نمی توان یافت.

 دلیل این مسئله آن است که سنگ های مصرفی هر کدام دارای بافت، رگه ها، رنگ و حتی شکل هندسی مختص خود هستند و این باعث می شود تا محصولات ساخته شده از آنها با یکدیگر متفاوت شود.

انتخاب انواع روشویی رودخانه ای کاملا سلیقه ای بوده و بهتر است هارمونی آن را به لحاظ رنگ با دیگر لوازم دکوراتیو حمام و سرویس بهداشتی خود درنظر بگیرید.
 

عوامل موثر در قیمت انواع کاسه روشویی رودخانه ای


1.     شرکت سازنده

2.     ابعاد روشویی

3.     کیفیت سنگ
 
1.     شرکت سازنده روشویی
 
 
قیمت انواع کاسه روشویی رودخانه ای در بازار تهران
 

کاسه روشویی سنگی یک محصول کاملاً دست ساز است که کمترین عملیات پرداخت بر روی آن انجام می‌شود.

 با این حال ممکن است نیاز به اعمال تغییراتی برای صاف کردن بیشتر سطح سنگ و یا گرد کردن گوشه های نوک تیز آن انجام شود که این کار نیاز به مهارت خاص دارد.

 در غیر این صورت می تواند باعث آسیب دیدن سنگ، خط و خش خوردگی، افت کیفیت و در نتیجه کاهش طول عمر و دوام آن شود.

لذا  هر چه شرکت سازنده از اعتبار بیشتری برخوردار باشد، کاسه روشویی های خود را با کیفیت بهتری وارد بازار می‌کند که این به معنای افزایش قیمت محصولات آن شرکت است.
 
2.     ابعاد روشویی

روشویی های رودخانه ای برش نمی خورند و با همان شکل ناهمگون و زاویه دار خود مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل شکل هندسی مشخص و ثابتی ندارند.

برای سرویس بهداشتی بزرگ نیاز به روشویی بزرگتر است. در این صورت ابعاد سنگ مصرفی برای ساخت روشویی نیز افزایش پیدا می کند که خود به معنای گران تر شدن آن است.
 
3.     کیفیت سنگ روشویی
 
 
قیمت انواع کاسه روشویی رودخانه ای در بازار تهران
 

همان طور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره کرده ایم کاسه روشویی های سنگی از لاشه سنگ های معادن ساخته می‌شود و به همین دلیل یک محصول کاملاً طبیعی است.

 این سنگ ها معمولاً دارای سطح نسبتا صاف هستند و کمترین عملیات پرداخت بر روی آنها انجام می‌شود. هرچه کیفیت سنگ مرغوب تر باشد قیمت کاسه روشویی نیز افزایش پیدا می‌کند.
 

ارزان ترین قیمت انواع کاسه روشویی رودخانه ای


به طور کلی کاسه روشویی های رودخانه‌ای نسبت به کاسه روشویی های سنگی پرداخت شده دارای قیمت بالاتری هستند.

 زیرا از دوام، استحکام و طول عمر بالاتر نیز برخوردار می باشند.

 با این حال اگر شما هم از علاقه مندان به محصولات طبیعی به خصوص برای دکوراسیون های روستیک و مدرن هستید، در این صورت کاسه روشویی رودخانه ای می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سرویس بهداشتی شما باشد.

 اگر بودجه شما محدود است و به دنبال ارزانترین قیمت کاسه روشویی رودخانه‌ای می‌گردید فروشگاه مدرن ساختمان تنوع بی نظیری از این محصول را با کیفیت ممتاز و قیمت های شرکتی ارائه می دهد.

مدرن ساختمان عرضه کننده انواع لوازم بهداشتی ساختمان است که به دلیل تجربه و سابقه فعالیت بالا با بسیاری از واحدهای تولید کننده معتبر در ارتباط می باشد.

لذا محصولات آنها را با قیمت‌های کف بازار و کمترین سود و گاها تخفیفات ویژه به مشتریان عرضه می دارد.

 در این فروشگاه صرفاً محصولاتی ارائه می شود که در ساخت آنها از بهترین کیفیت مواد اولیه استفاده شده است. بنابراین نگرانی از بابت مرغوب بودن کالا وجود ندارد.

شما میتوانید خاص ترین و کمیاب ترین سنگ های مصرفی برای تولید کاسه روشویی های رودخانه ای را در ویترین فروشگاه اینترنتی مدرن ساختمان بیابید.

 همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با سفارش محصول می توانید از طریق قسمت گفتگوی آنلاین در وب سایت و یا شماره های زیر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
 

آدرس وب سایت: modernsakhteman.com

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۴۲۱۳۷۵
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها