معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران خبر داد:

آزادی زندانیان با ارائه اسناد جعلی توسط باند جاعل

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باندی که با جعل اسناد اقدام به آزادی زندانیان می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۳۸۶۵

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: چندی پیش کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران مطلع شدند اعضای یک باند چند نفره با ارائه سند‌های جعلی به مراجع قضائی، زندانیان را از حبس آزاد می‌کنند.

وی افزود: با جمع آوری اطلاعات به دست آمده تحقیقات در این خصوص آغاز و کارآگاهان با رصد‌های اطلاعاتی به دست آوردند ۲ نفر از اعضای این باند در صدد هستند یک سند ۱۰ میلیارد تومانی را به عنوان وثیقه برای آزادی یک زندانی به مرجع قضائی معرفی کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره کرد و گفت: با ارائه سند جعلی توسط متهمان به مرجع قضائی، هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در پی جوئی‌های انتظامی به بزه انتسابی معترف شدند.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان به دست آوردند، یکی از اعضای این باند در استان اصفهان ساکن است و قصد دارد به شهر تهران برای ارائه سند‌های جعلی مراجعه کند.

سرهنگ تقی پور با بیان اینکه متهم در ترمینال جنوب تهران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها