عضو جنبش نجباء تأکید کرد؛

مقاومت عراق هیچ اعتمادی به وعده های آمریکا ندارد

عضو دفتر سیاسی جنبش النجباء با بیان اینکه کشورش هیچ نیازی به حضور مستشاری و آموزشی نیروهای آمریکایی ندارد، بر بی اعتمادی مقاومت به وعده ها و نیّات آمریکا تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۵۳۷۰۶

 به گزارش جام جم آنلاین، جنبش نجباء عراق همزمان با نزدیک شدن به موعد خروج نظامیان آمریکایی از این کشور تأکید کرد گروه‌های مقاومت به وعده‌های آمریکا برای خروج از عراق و نیّات این کشور هیچ اعتمادی ندارند.

پایگاه خبری المعلومه ضمن انعکاس سخنان «حیدر اللامی» عضو دفتر سیاسی جنبش نجباء و ابراز نگرانی او از وقت کُشی آمریکا برای خروج از عراق به نقل از او تأکید کرد: گروه‌ های مقاومت اسلامی عراق هیچ اعتمادی به وعده‌ های آمریکا برای خروج از کشورشان ندارند.

اللامی تصریح کرد: گروه‌ های مقاومت علاوه بر اعتماد نداشتن به آمریکا، به دولت پیشبرد امور مصطفی الکاظمی نیز درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق اعتماد ندارند.

وی ادامه داد: آمریکا سیاست صادر کردن بحران‌ها را به داخل عراق در پیش گرفته است، این در حالی است که ثبات عراق منوط به خروج همه نظامیان بیگانه است و ما هیچ نیازی به نیروهای مستشاری و آموزشی بیگانه در عراق نداریم.

پیشتر نیز در واکنشی مشابه، جنبش «حقوق» عراق از نیروها و جریان‌های ملّی خواسته بود صفوف خود را برای اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی از عراق در اواخر سال جاری متحد سازند.

طبق مصوبه پارلمان عراق، نظامیان آمریکایی باید تا پایان سال جاری میلادی از عراق خارج شوند، اما واشنگتن از هر راه و اقدام تنش زا برای خودداری از اجرای این مصوبه استفاده می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها