نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه صرفه‌جویی در مصرف گاز شکر نعمت‌های الهی است، گفت: صرفه‌جویی در نعمت‌ها و منابع خدادادی باعث می‌شود که نسل‌های آینده بتوانند از آنها استفاده کنند و شکر این نعمت‌ها باعث فراوانی و برکت خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۵۳۵۵۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در نشست منطقه‌ای مهدویت و در دیدار با معاونین کشوری و مدیران استانی منطقه ۵ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) و ستاد اقامه نماز استان که به میزبانی شرکت گاز استان ایلام برگزار شد، افزود: رعایت بهینه مصرف گاز و سایر انرژی‌ها و فرهنگ سازی و تبلیغ آن در سطح جامعه از طریق خطبه‌های نماز جمعه و جماعت در مساجد و محافل دینی و مذهبی  می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه صرفه‌جویی در مصرف گاز ادارات و مصارف خانگی باعث رفع محدودیت مصرف گاز صنایع و رونق تولید می‌شود، اظهار داشت: اگر دوایر دولتی و آحاد مختلف مردم، صرفه‌جویی کنند به یقین به مراکز صنعتی و تولیدی کمک می‌کنند و این مهم باعث می‌شود که این مراکز بتوانند فعالیت خود را بصورت مستمر ادامه داده و در ایجاد اشتغال پایدار نیز تاثیر‌گذار خواهد بود.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه تبلیغ و فرهنگ‌سازی در مبحث مهدویت در تمام اقشار بخصوص در گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان ضرورت دارد، تصریح کرد: نگاه مهدودیت یعنی خروج از خودخواهی و منیّت است.
 
همچنین در این دیدار مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه طبق آیات و روایات موضوع اسراف و تبذیر نهی شده‌است، گفت: گاز متعلق به همه نسل‌ها است و می‌بایست از این امانت الهی درست نگهداری کنیم تا نسل‌های آینده نیز بتوانند از این نعمت الهی استفاده کنند.
 
عباس شمس اللهی بر فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز از تریبون‌های مذهبی و دینی تاُکید کرد و افزود: از نماینده ولی‌فقیه در استان درخواست می‌شود با توجه به شروع فصل سرما، در خصوص استفاده بهینه از گاز و صرفه‌جویی در مصرف آن از طریق تربیون نماز‌جمعه در سطح استان به مردم اطلاع رسانی شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از امام جمعه ایلام درخواست کرد در جلسات و دیدار‌های برگزار‌شده با مدیران و کارکنان ادارات استان، بر لزوم رعایت دمای رفاه و حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز ادارات و اماکن دولتی استان تاُکید نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها