همزمان با سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به مناطق زلزله زده استان چهار محال صورت گرفت:

بازدید سرزده استاندار استان از شهرستان کوهرنگ و چلگرد

بامداد روز جمعه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار چهار محال و بختیاری از مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ و بازفت بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۵۳۵۰۲

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، بامداد روز جمعه 26 آبان غلامعلی حیدری سودجانی استاندار چهار محال و بختیاری ، اکبر نیکزاد ثمرین رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرشید ریاحی سامانی از مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ و بازفت بازدید بعمل آمد.

توصیه استاندار بر تسریع بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده

در این بازدید استاندار ضمن توصیه به مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر روند تسریع بازسازس و نوسازی مطالبی را عنوان کرد.

اقدامات خوب و موثر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان

در ادامه اکبر نیکزاد ثمرین گفت: از هنگام وقوع زلزله در شهرستان کوهرنگ اقدامات خوب،موثر و چشمگیری رخ داده و بنده تا بحال 3 بار از مناطق زلزله زده استان بازدید بعمل آورده و در جریان تمام امور بازسازی  و نوسازی شهرستان کوهرنگ هستم.

بکارگیری همه ظرفیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اسکان زلزله زدگان

در خاتمه فرشید ریاحی سامانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن گزارشی از روند کار و کمک به ساخت مسکن زلزله زدگان تصریح کرد تمام تلاش بنده و همکاران در مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تسریع در امر بازسازی و آسایش، آرامش و اسکان همراه با رضایت و رضایتمندی مردم این منطقه محروم و زحمتکش می باشد.

تلاش مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای آسایش،آرامش و اسکان مناطق محروم و زحمتکش

شایان ذکر است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیران و کارکنان این نهاد انقلابی و مردمی از زمان وقوع زلزله بصورت کامل و تمام وقت در پیگیری، اسکان و اعزام تجهیزات فنی و ارسال مصالح ساختمانی نهایت تلاش و سعی خود را نموده که مهمترین شاخص آن بازدید فرشید ریاحی سامانی مدیر کل بنیاد مسکن و احسان فاضلیان دهکردی مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم در بازدیدهای مداوم و مرتب و هم بازدید میدانی به همراه اکبر نیکزاد ثمرین رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مورد توجه همه مردم و مسئولان بالاخص زلزله زدگان منطقه شهرستان کوهرنگ و بازفت می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها