مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

حجم ذخایر آبرسانی در ساری افزوده شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از اماده باش ۱۰۰ تیم امداد و اتفاقات این شرکت در راستای مقابله با بارندگی‌های سیل‌آسا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۳۴۰۸
۱۰۰ تیم امداد و اتفاقات آب و فاضلاب لرستان در حالت آماده‌باش به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حمیدرضا کرم‌وند ادامه داد: سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج جدید بارش‌های سنگین در استان در طی چند روز آینده و احتمال وقوع سیل پیش بینی نموده است.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به تجربیاتی که این شرکت در طی سال‌های گذشته به ویژه در حوادث سیل ۹۸ کسب نموده از آمادگی مطلوبی برای مقابله با حوادث مشابه برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: البته در طی این چند سال شرکت آب و فاضلاب استان سعی نموده تمامی تاسیسات خود را از نظر تاب‌آوری در برابر حوادث غیرمترقبه در سطح مطلوبی نگهداری نماید.
 
وی ادامه داد: سامانه ۱۲۲ به صورت حداکثر ظرفیت فعال در آماده‌باش کامل قرار دارد تا در صورت بروز اتفاقات در سطح استان در حوزه خدمات آب و فاضلاب مردم بتوانند از طریق تماس با این سامانه مشکلات به وجود آمده را مطرح و همکاران ما بتوانند در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به رفع حادثه اقدام نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها