یک گردشگر میلیاردر در سفر به فضا، لحظات گردش ایستگاه فضایی به دور زمین را ثبت کرده است.
کد خبر: ۱۳۵۳۲۳۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یوساکوآ مائزاوا، فضانورد میلیاردر ژاپنی است که ویدئویی شگفت‌انگیز از زمین در توئیتر خود منتشر کرد. ویدیوی تایم لپس حرکت سیاره زمین را نشان می‌دهد.

یوساکوآ می‌گوید: هنگامی که در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) قرار دارید، تصویری منحصر به فرد از زمین را در ارتفاع ۲۵۰ مایلی می‌توانید مشاهده کنید. او همچنین گفت: من از پنجره ایستگاه فضایی بین المللی ویدئویی شگفت‌انگیز از زمین گرفتم، درحالی که تایم آن تنها ۲۴ ثانیه است. ویدئوی گرفته شده چرخش کامل به دور سیاره زمین را نشان می‌دهد. درابتدای این ویدئو، می‌توان طلوع خیره کننده خورشید را دید و این کلیپ با غروب زیبای خورشید به پایان می‌رسد. این ویدئو سیاره ما را در یک مدار کامل نشان می‌دهد.

مائزاوا از زمان ورود به ایستگاه فضایی بین‌المللی، اطلاعات زیادی در مورد فضا و زمین به ۱۰.۸ میلیون دنبال‌کننده توییتر خود داده است. تاکنون، این فضانورد ویدئویی از چگونگی استفاده از توالت در ایستگاه فضایی بین المللی و عکس‌های مختلفی از داخل ایستگاه فضایی درشرایط گرانش صفر منتشر کرده است. مائزاوا هفته گذشته با کمک دستیارش به ایستگاه فضایی بین المللی پرواز کرد. این دو نفر ۱۲ روز در آزمایشگاه غول پیکر در گردش هستند.
 
تعداد بازدید : 156
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها