ضرورت حمایت از فرصت‌های شغلی با سرمایه کم در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: حمایت از فرصت‌های شغلی مهارت محور با سرمایه کم و با هدف توسعه اشتغالزایی و مهارت آموزی در این استان ضروری است.
کد خبر: ۱۳۵۳۱۸۶
ضرورت حمایت از فرصت‌های شغلی با سرمایه کم در لرستانبه گزارش جام جم انلاین لرستان: اسد عبداللهی افزود: شهرنشینی درحال گسترش و شرایط زندگی و فرصت‌های شغلی هم در حال تغییر است که در این میان باید مشاغل خُرد مورد توجه قرار گیرد. ‌
 
وی گفت: درگذشته مشاغلی وجود داشت که اکنون شغل‌های جدید جایگزین آن شد و لازم است  نخبگان که در حوزه خود سرآمد هستند از نظر فنی هم آموزش های لازم را کسب کنند.
 
عبدالهی ادامه داد: یکی از اقدامات خوب در این راستا ایجاد مشاغل زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای است چراکه افراد با کسب حرفه مورد نیاز، بیکار نمی‌مانند و موجب اشتغالزایی می‌شوند.
 
وی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای ابزار و امکانات خوبی دارد و می‌تواند برای مشاغل خرد و کم سرمایه بر، موثر باشد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: مشاغل جدید نیاز به تامین منابع مالی دارند و سازمان فنی و حرفه‌ای ابراز مورد نیاز را تامین می‌کند همچنین این مشاغل در مناسبت های مختلف مانند ایام نوروز در ایجاد اشتغال و کسب درآمد موثر هستند که تسهیلات لازم از سوی صندوق تامین سازمان فنی و حرفه‌ای به کارآفرینان پرداخت می‌شود.
 
وی افزود: این نمایشگاه با هدف توسعه فرهنگ اشتغالزایی با سرمایه خُرد، گسترش مهارت آموزی، توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان برگزار شده است و ۵۸ حرفه آموزشی در آن معرفی می‌شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها