در بازدید از نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار انجام شد

توضیحات رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان درباره موضوع دوربین‌های آژانس در سایت کرج

بیانیه رسمی آژانس بین المللی انرژی اتمی:

توافق با ایران، تحول مهمی است

ساعاتی بعد از اعلام اقدام داوطلبانه ایران برای اجازه به آژانس بین المللی انرژی اتمی برای جایگزینی دوربین‌های جدید بجای دوربین‌ های آسیب دیده در مجتمع تسای کرج، آژانس در بیانیه ای رسمی این توافق را «تحولی مهم» توصیف و اعلام کرد که دوربین های جدید به زودی در این مجتمع نصب خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۵۳۱۰۱

به گزارش جام جم آنلاین، آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه رسمی خود که عصر چهارشنبه منتشر شد، نوشت نصب دوربین های جدید در مجتمع تسای کرج در پی توافق حاصل شده بین محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و رافائل گروسی مدیرکل آژانس انجام می شود.

در این بیانیه آمده است: دوربین هایی که قرار است در روزهای آینده نصب شود، جایگزین دوربین هایی خواهد بود که پیشتر از این مرکز برداشته شده است. علاوه بر این، آژانس و ایران به همکاری در خصوص مسائل پادمانی باقیمانده با هدف حل و فصل این مسائل ادامه خواهند داد.

این بیانیه به نقل از رافائل گروسی می افزاید: توافق با ایران برای جایگزینی دوربین های نظارتی در مجتمع تسای کرج تحولی مهم در زمینه های نظارت های آژانس برای راستی ازمایی فعالیت های ایران است.... من صمیمانه امیدوارم که بتوانیم بحث های سازنده برای حل و فصل همه مسائل پادمانی باقی مانده با ایران را ادامه دهیم.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها