رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ‌گفت: درهای ۳۴۰۰ کارگاه ما به روی صنعت باز است و خواهشمندیم صنعت کشور برای تامین نیروی انسانی و پژوهش‌های فناوری خود از دانشگاه‌ فنی‌وحرفه‌ای ‌کمک بگیرد.
رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ‌گفت: درهای ۳۴۰۰ کارگاه ما به روی صنعت باز است و خواهشمندیم صنعت کشور برای تامین نیروی انسانی و پژوهش‌های فناوری خود از دانشگاه‌ فنی‌وحرفه‌ای ‌کمک بگیرد.
کد خبر: ۱۳۵۲۷۴۴

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،ابراهیم صالحی عمران در افتتاحیه کارگاه‌های مشترک آموزشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و شرکت ایساکو که در سازمان مرکزی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای‌ برگزار شد ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: سوال عمده‌ای که درباره دانشگاه مطرح‌ می‌شود این است که کارآمدی دانشگاه به چه چیزی بستگی‌ دارد و عملکرد دانشگاه با چه‌ چیزی سنجیده‌ می‌شود. در پاسخ به این سوال عامل زمان اهمیت بسیاری دارد زیرا هنوز گاهی اوقات در ارتباط بین آموزش، دانشگاه و جامعه در زمان گذشته به سر می‌بریم.
 وی افزود: هم اکنون در زمانی هستیم که صحبت از نسل‌های کارآفرینی دانشگاه است و بحث‌های زیادی در این خصوص وجود دارد. قاعدتا فهم زمان و درک مسائل روز و اتفاقات آتی می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.
 رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای عنوان‌کرد: طبیعی است که در نسل‌های جدید کارآفرینی و ارتباط با جامعه بسیار مهم است و دیگر کارآمدی و کیفیت عملکرد دانشگاه با معیارهای درون دانشگاه سنجیده‌ نخواهد شد. امروزه کیفیت آموزش دانشگاه در ارتباط مداوم با بیرون آن تضمین می‌شود و این نکته‌ای است که سیاستگذاران ما از آن غافل هستند. نتیجه‌گرایی و پیامدهای دانشگاه بسیار مهم است و دیگر تعداد فارغ‌التحصیلان اهمیت چندانی ندارد.
صالحی‌عمران‌ تصریح کرد: طی نامه‌ای به وزیر صنعت و معدن خواستیم که بین بخش دولتی، خصوصی و صنایع کوچک و متوسط با یکدیگر ارتباط برقرار شود. همچنین درهای ۳۴۰۰ کارگاه ما به روی صنعت باز است و خواهشمندیم صنعت کشور برای تامین نیروی انسانی و پژوهش‌های فناوری خود از دانشگاه‌ فنی‌وحرفه‌ای ‌کمک بگیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها