حسین امیرعبداللهیان در حکمی «علیرضا بیکدلی» را به عنوان سرپرست معاونت کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت خارجه منصوب و ضمن پذیرش استعفای سجادی، معاون سابق وی را مشاور خود کرد.
کد خبر: ۱۳۵۲۴۸۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «علیرضا بیکدلی» با حکم حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به عنوان سرپرست معاونت کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه منصوب شد.
در این حکم آمده است که با رویکرد تحولی و از طریق بروز رسانی سامانه‌ها ، ارائه خدمات و ارتباط فعال در سه حوزه امور ایرانیان، کنسولی و مجلس، از همه ظرفیت آن حوزه از جمله دانش و تجارب مدیران ، کارشناسان و کارکنان بهره برده و بر ارائه بهترین خدمات تمرکز شود.

 در بخشی از حکم انتصاب بیکدلی آمده است:  امید است با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی)، در تحقق سیاست‌ها و راهبردهای دستگاه دیپلماسی موفق باشید.

* موافقت با استعفای سجادی و انتصابش به عنوان مشاور

لازم به ذکر است حسین امیرعبداللهیان ضمن موافقت با استعفای سیدکاظم سجادی معاون سابق کنسولی و تقدیر و تشکر از خدماتش، سجادی را به عنوان مشاور وزیر امور خارجه منصوب کرد.

علیرضا بیکدلی سوابقی چون نفر دوم سفارت ایران در مسکو، کاردار سفارت ایران در قزاقستان، رئیس اداره دوم مشترک المنافع وزارت خارجه، سفیر ایران در آذربایجان، معاون مدیرکل اسناد و خدمات پژوهشی، معاون مدیرکل و رئیس ستاد افغانستان وزارت خارجه، سفیر ایران در نیکوزیا و همچنین سفیر ایران در ترکیه را در کارنامه کاریش دارد.

وی دارنده مدرک دکترا از دانشگاه اکو انرژی جمهوری آذربایجان و مسلط به زبان‌های ترکی، روسی و انگلیسی و آشنا به زبان‌های عربی و فرانسه است.

به گزارش فارس، پس از آنکه حسین امیرعبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه منصوب شد، تغییراتی در معاونت‌های وزارت امور خارجه رخ داد. او در حکمی علی باقری، مهدی صفری و محمد فتحعلی را به عنوان معاونان سیاسی، دیپلماسی اقتصادی و اداری و مالی وزارت امور خارجه منصوب کرد و عراقچی، ابوالحسنی و مهاجر هم مشاور وزیر امور خارجه شدند.

از سوی دیگر «رضا نجفی» سرپرست معاونت امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه نیز عهده‌دار این معاونت شد و در حکمی از سوی امیرعبداللهیان به عنوان معاون وزیر در امور حقوقی و بین‌المللی منصوب شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها