مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در پایان سفر رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان، 350 میلیارد تومان اعتبار برای این اداره کل مصوب شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۷۵
تصویب  350 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های فرهنگیبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمد حسین فتایی اظهار کرد: از این مبلغ، دویست میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه مهم و استراتژیک تالار مرکزی خرم آباد است.  
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه های فرهنگی هنری بر زمین مانده استان که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان بهره‌مند شد، هنرستان هنرهای زیبای خرم آباد است که برای تکمیل آن مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد.
 
وی عنوان کرد: همچنین مبلغ 60 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های کتابحانه ای استان از جمله کتابخانه مرکزی مصوب گردید که می تواند گامی موثر در جهت تکمیل این پروژه ها باشد.
 
فتایی سپس با اشاره به اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه و مجتمع فرهنگی هنری پلدختر گفت: اعتبار ویژه جهت تکمیل تالارهای آمفی تئاتر دورود، ازنا و الشتر و تامین خودروهای اداری برای ادارات شهرستانی فاقد خودرو نیز تخصیص یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها