نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دولت عوض شده و مدیران فعلی سردرگم هستند را به هیچ وجه قبول ندارم چرا که باید روز اول و آخر کار مدیر در نظام ما به لحاظ شور و اشتیاق خدمت مشابه باشد.
کد خبر: ۱۳۵۲۰۰۴
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در شورای اداری استان کردستان که با حضور اعضای شورا در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، حدیثی از رسوم مکرم اسلام(ص) نقل کرد که، سخاوت، سخن خوش گفتن و صبر کردن بر اذیت دیگران سه عملی است که درب‌های نیکویی را باز می‌کند.

وی با بیان اینکه سخاوت در مال، سخاوت در جان و سخاوت در ایده و فکر را انواع سخاوت‌ها نام برد و گفت: ‍پاسخگو بودن و در دسترس بودن خیلی خوب است و باب نیکی است چرا که خارج کردن تلفن از دسترس و عدم پاسخگویی، کلاس محسوب نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در حالی که ما در کشور با این میزان مشکلات مواجه هستیم مسوولان ما نباید از یک پاسخگویی به مردم بخل داشته باشند.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه سخاوت در وقت هم یک گوهر نایاب و نیاز امروز جامعه است، عنوان کرد: اینکه بگویند دولت عوض شده و مدیران فعلی سردرگم هستند را به هیچ وجه قبول ندارم چرا که باید روز اول و آخر کاری مدیر در نظام ما به لحاظ شور و اشتیاق خدمت مشابه باشد.

وی تصریح کرد: خوش سخن گفتن از دیگر اعمالی است که ابواب نیکویی را باز می‌کند مسوولان ما به عنوان خادمین مردم باید در زمان پاسخگویی به مردم نرم‌خو، مودب و دور از تندخویی باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: اگر نمی‌توانیم مشکلات را در کوتاه‌مدت حل کنیم و تورم و گرانی را کاهش دهیم، حداقل با نحوه برخورد و تواضع به مردم پاسخگو باشیم.

وی صبر در برابر مشکلات و برخورد متین با مسایل را از هم مهمترین نیازهای امروز جامعه دانست و گفت: همیشه باید برای همه خیرخواه باشیم حتی در مورد کسانی که بدخواه ما هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها