نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بسیجی دارای بصیرت، معرفت و اگاهی است، گفت: بسیجی زمان‌شناس بوده و دارای تحلیل سیاسی، اعتقادی و معرفت است.
کد خبر: ۱۳۴۹۴۳۲
زمان‌شناسی و بصیرت ویژگی اصلی بسیجیان استبه گزارش جام جم آنلاین کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج که با عنوان رزمایش اقتدار بسیج در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: صفت و ویژگی اول برای بسیجی، به یاد خدابودن و اهل نماز اول وقت و قرائت قرآن است.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: یک بسیجی دارای صفا و خلوص نیت است و کارهایش را برای خدا و نه برای تشویق این انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه بسیجی روح پرفتوح و قلب زلالی دارد، تصریح کرد: بسیجی دارای بصیرت، معرفت و اگاهی است و از زمان خودش باخبر است و دارای تحلیل سیاسی، اعتقادی و معرفت است.

وی اضافه کرد:‌ یک بسیجی دارای شادابی، نشاط و امیدواری است، خودش نشاط را تزریق می‌کند و دیگران از او امید می‌گیرند چرا که امیدآفرین است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان داشت: شادابی، نشاط و امیدواری مسئله‌ای است که باید به آن پرداخته شود و بسیجیان به دنبال آن باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: بسیجی دارای نظم، انضباط و اخلاق‌مدار است، لذا کسانی که در این موضوع مسئولیت دارند باید نظم را سرلوحه کارشان قرار دهند چرا که شلختگی و بی‌نظمی شایسته این مکتب نیست.

وی در پایان عنوان کرد:‌ بسیجی انسانی باشخصیت است و وقتی مدیر جایی است همه به آن افتخار می‌کنند و همکارانش از او به عنوان انسانی خوش‌رو و خوش‌اخلاقی یاد می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها