هوشنگ بازوند امروز (17 آذر) در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه تصادف سرویس مدرسه در بیمارستان طالقانی کرمانشاه در جمع خبرنگاران در تشریح این حادثه گفت: متاسفانه طبق گزارش فرمانده پلیس راه یک دستگاه مینی بوس از هلشی به سمت ماهیدشت در حال حرکت بوده که به علت مه گرفتگی غلیظ جاده با یک دستگاه کامیون برخورد می کند.
کد خبر: ۱۳۵۱۹۰۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از ایسنا، استاندار کرمانشاه از رسیدگی سریع و فوری به وضعیت مصدومان حادثه تصادف سرویس مدرسه خبر داد و افزود: مراحل قانونی این حادثه هم پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه این مینی بوس سرویس مدرسه بوده، گفت: در این حادثه بی توجهی از جانب راننده مینی بوس بوده که متاسفانه این حادثه را رقم می زند.

استاندار کرمانشاه گفت: در این حادثه متاسفانه دو دانش آموز دختر جان خود را از دست داده و مابقی دانش آموزان مجروح می شوند.

وی با بیان اینکه درمان دانش آموزان به سرعت در حال پیگیری است گفت: تمام کادر درمان بیمارستان طالقانی پای کار هستند و روند درمان به سرعت در حال انجام است.

بازوند گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و رییس آموزش و پرورش هم از مصدومان حادثه عیادت کرده و امور درمانی و حقوقی آنها در حال پیگیری است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مراحل قانونی این موضوع هم توسط پلیس راه در حال پیگیری است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها