سخنگوی شرکت گاز استان تهران توضیح داد

آخرین وضعیت قطعی گاز در غرب پایتخت

سخنگوی شرکت گاز استان تهران گفت: گاز حدود ۷۰۰ مشترک محدوده جنوب غرب تهران فعلا قطع است که به‌زودی به شبکه متصل خواهند شد اما در کل اکنون شرایط عادی شده و شبکه در سرویس بوده و جریان گاز برقرار است.
کد خبر: ۱۳۵۱۷۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، امیرحسین جاودان در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت اتصال گاز مشترکین جنوب غرب تهران که در حادثه عصر روز گذشته دچار آسیب شده بود، اظهار کرد: عملیات تعمیر و ترمیم خطوط انجام شده و در حال حاضر مامورین شرکت گاز برای وصل جریان گاز مشترکین اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکنون گاز ۹۰ درصد مشترکین وصل شده و تنها ۱۰ درصد باقیمانده است، گفت: این تعداد نیز به دلیل اینکه برای برقراری جریان گاز باید کل مشترکین یک آپارتمان و یا مجتمع مسکونی حضور داشته باشند، برقراری جریان صورت نگرفته است.

سخنگوی شرکت گاز استان تهران افزود: ما تلفن‌هایی در اختیار مشترکین قرار دادیم که به محض اعلام حضور غائبان نسبت به برقراری شبکه اقدام خواهیم کرد.

ساعت ۱۷:۵۸ روز گذشته بر اثر اصابت بیل مکانیکی پیمانکار شهرداری، خط لوله گاز در منطقه شادآباد در غرب تهران دچار حادثه و آتش سوزی شد که به دنبال آن گاز ۱۰ هزار مشترک قطع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها