جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

درگیری مسلحانه در گیشا

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات تیراندازی و درگیری مسلحانه در گیشا را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۵۱۱۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با فارس در خصوص جزئیات تیراندازی در محدوده خیابان گیشا اظهار داشت: ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه، ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر در راستای طرح مقابله ضربتی با سارقان منزل به سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ با چهار نفر سرنشین مظنون شده و بعد از استعلام متوجه می‌شوند که پلاک خودرو سرقتی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به استعلام دریافتی ماموران پلیس به خودروی مذکور دستور ایست داده اما سارقان بی توجه به فرمان پلیس بر سرعت خود افزوده و در عملیات تعقیب و گریز به سمت مأموران تیراندازی کردند.

وی گفت: مأموران نیز با رعایت قوانین به کارگیری سلاح و بعد از چند اخطار به لاستیک خودروی سارقان تیراندازی کرده که در نهایت خودرو متوقف و هر ۴ سارق متواری شده که در این راستا ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر با از خود گذشتگی و رشادت موفق به دستگیری دو نفر از سارقان می شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: دو نفر از سارقان در این درگیری و تعقیب و گریز مسلحانه با اصابت گلوله به دست و پا و دیگری از ناحیه پا مصدوم و دستگیر می‌شوند.

سردار هداوند با بیان این مطلب که سارقان دارای سابقه سرقت بوده اند، اعلام کرد: از دو سارق مصدوم دو قبضه اسلحه کلت و مقادیری فشنگ جنگی کشف شد.

سردار هداوند با تاکید بر این مطلب که طرح مقابله با سرقت به خصوص سرقت منزل در سطح اولویت‌های پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: امروز صبح سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از ۴ مأموری که با رشادت «باند مسلح سارقان منزل» در منطقه گیشا را شناسایی، دستگیر و منهدم کردند با اهداء لوح و پاداش نقدی تقدیر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها