جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

درگیری مسلحانه در گیشا

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از شلیک تیر هوایی و درگیری تن به تن پلیس در عملیات تعقیب و گریز و دستگیری سارقان منزل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۸۳۹۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان منازل پس از یک تعقیب و گریز طولانی خبر داد.

سرهنگ طرهانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: بیست و پنجم آبان ماه ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر درحال گشت‌زنی به یک سمند با ۴ سرنشین که در حال تخریب درب منزل یکی از شهروندان بودند مشکوک شده که با استعلام پلاک انتظامی خودرو متوجه شدند پلاک متعلق به یک خودروی پژو است.

وی افزود: متهمان پس از مشاهده گشت نیروی انتظامی بلافاصله با خودروی مذکور متواری شده که تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در یک تعقیب و گریز طولانی با شلیک تیرهوایی و پس از درگیری تن به تن متهمان را بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: سارقان پس از انتقال به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت از داخل خانه‌های شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند که در ادامه اموال سرقتی و ابزار آلات سرقت از منزل از آن‌ها کشف و در اظهارات خود اعلام داشتند پلاک نصب شده روی خودرو را سرقت کرده و برای انجام سرقت‌های بعدی روی خودروی خود نصب کرده‌اند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهمان سابقه دار هستند خاطرنشان کرد: پرونده سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها