به گزارش جام جم آنلاین، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرگزاری ملت در خصوص تبلیغات محیطی و تأخیرهای به وجود آمده در آغاز بازیهای لیگ برتر در ارتباط با اختلافات این موضوع اظهار داشت: در موضوع تبلیغات محیطی آقای آجورلو طرحی را برای بهرهگیری تیمها منطبق بر قوانین و شرایط AFC ارائه کردند تا تیمهای میزبان در استادیوم خانگی یا استادیومی که از سوی آنها اجاره میشود بتوانند خود مجری تبلیغات شوند.
وی افزود: ما مطالعاتی داشتیم و من بهترین طرح را اینگونه دیدم و جلساتی را نیز با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم که آن را مطرح کردم و او پیشنهاد داد برای اجرای آن کارگروهی تشکیل شود. آنطور که به من گزارش شد چندین جلسه هم به صورت حضوری، تلفنی و مجازی برگزار شده و نهایتاً بنا شد استقلال و هر تیم دیگری که میخواهد تبلیغات محیطی خود را داشته باشد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سعیده لعلی، مدیر کتابخانه مرکزی سازمان صداوسیما از ویژگیهای منحصر بهفرد این مکان فرهنگی برای ما گفته است
سفیر ایران در لبنان در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه «جامجم» از پیامهای مراسم با شکوه بیروت میگوید
به بهانه نمایشگاه «مشق دل» در گالری صداوسیما
در گفتوگوی «جامجم» با یک مشاور خانواده مطرح شد