کریم انصاری‌ فرد با لباس تیم آاِک آتن یونان موفق شده در تمام جام‌ها گلزنی کند و تنها بازیکن تیمش از این حیث باشد.
کد خبر: ۱۳۵۰۹۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، کریم انصاری‌ فرد ستاره ایرانی تیم آاک آتن یونان در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال این کشور به مصاف کیفیسیاس رفت و با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید. کریم انصاری‌فرد زننده گل اول تیمش در این مسابقه بود.

یکی از رسانه‌های یونانی بعد از درخشش مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال ایران نوشت: کریم انصاری‌ فرد یک راه حل باکیفیت برای تیم آاِک آتن در تمامی بازی‌هاست، چرا که در تمامی رقابت‌های باشگاهی فصل جاری برای تیمش گل زده است.

انصاری‌فرد ثابت کرده که راه حل باثباتی برای گلزنی در آاک در دومین فصل متوالی بازی در این تیم است، حتی اگر گزینه اول بازی در خط حمله نباشد. مهاجم ایرانی آاِک در این فصل در سایه مهاجم آرژانتینی قرار گرفته اما هر گاه بازی کرده، توانسته است گل بزند.

کریم انصاری‌فرد به تنها بازیکن آاِک تبدیل شده که در تمامی رقابت‌های باشگاهی گل زده است. او ۲ گل در سوپرلیگ یونان، یک گل در جام حذفی و یک گل در لیگ کنفرانس اروپا وارد دروازه حریفان کرد. انصاری‌فرد پیش از این تیم در تیم‌های پانیونیوس و المپیاکوس آتن نیز به چنین رکوردی دست یافته بود.

در دیدار مذکور احسان حاج‌صفی نیز موفق به زدن یک گل شد. نباید فراموش کنیم که میلاد محمدی هم دیگر بازیکن ایرانی تیم آاِک به حساب می‌آید.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها