قیمت سکه امروز (پنجشنبه، ۱۱ آذرماه) در بازار تهران با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۳۵۰۸۶۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر به قیمت ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌میلیون و ۴۶۲ هزار تومان شد.

همچنین قیمت اُنس جهانی طلا در مقایسه با روز گذشته هفت دلار کاهش داشت و به بهای یک‌هزار و ۷۷۴ دلار و ۴۷ سنت ارزش‌گذاری شد.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی در مقایسه با روز گذشته ۷۱۲ تومان افزایش داشت، همچنین انس جهانی طلا نیز هفت دلار کاهش یافت. براین اساس قیمت انواع سکه تحت تاثیر رشد اندک بهای دلار کاهش یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها