لاریجانی در نامه به اتحادیه بین المجالس خواستار شد؛

مداخله جهانی برای لغو فوری تحریم‌های ایران در بحران کرونا

استاندار البرز گفت

رفع مشکلات اجتماعی نیازمند کار جهادی است

استاندار البرز گفت: مشکلات و کاستی‌های حوزه اجتماعی نیازمند کار جهادی است و این چنین مسایل مهمی را نمی توان معطل اعتبار و بروکراسی‌های اداری گذاشت
کد خبر: ۱۳۵۰۶۸۱
رفع مشکلات اجتماعی نیازمند کار جهادی استبه گزارش جام جم آنلاین البرز، مجتبی عبداللهی روز سه شنبه در نخستین نشست قرارگاه اجتماعی البرز افزود: فعالان اجتماعی در میدان هستند و باید از ظرفیت آنان، معتمدان محلی و افراد صاحب نفوذ در محلات در مسیر حل معضلات اجتماعی بهره برداری کنیم.
وی ادامه داد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوعات زیر شاخه آن از مهمترین رئوس کاری خود در استان قرار داده ام.
استاندار البرز بیان داشت: اگر موضوعات اجتماعی به درستی حل و فصل شوند به طور قطع مسایل فرهنگی نیز در مسیر صحیح خود قرار می‌گیرند.
عبداللهی گفت: بر این باور هستعبداللهیم که اگر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود، بخش بزرگی از موانع اجتماعی پیشگیری و رفع می‌شوند.
وی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی بسیار دغدغه‌مند هستند و از مسوولان مربوطه نیز گله‌مند بوده اند از این رو مسوولان را موظف به کار ویژه در این خصوص کرده اند.
استاندار البرز اضافه کرد: باید به واقع آستین‌ها را بالا بزنیم و با تلاش بی وقفه، جلب همراهی، مشارکت مردم و سمن‌ها برای تحقق کار ویژه مد نظر مقام معظم رهبری اقدام کنیم.
عبداللهی گفت: بایدضمن سیاستگذاری برای اجرای برنامه از مردم مشارکت طلبید.
استاندار البرز با اشاره به اینکه باید قرارگاه‌های متناظر نیز در شهرستان‌ها تشکیل شوند، اظهار داشت: چند موضوع محوری معتادان، تکدی گران و مباحث مربوط به زنان را در ابتدای امر در دستور کار قرار می‌دهیم.
وی افزود: باید فضای شور و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم چراکه از این طریق بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
عبداللهی گفت: البرز باید در تمام ابعاد الگو و پیشرو باشد و ضرورت دارد که نتیجه این جلسات قرارگاهی در کمترین زمان ممکن برای مردم ملموس باشد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها