استاندار ایلام :

ظرفیت های ایلام باید شکوفا شود

استاندار ایلام تاکید کرد: ظرفیت های بالقوه این استان در حوزه های مختلف را باید با نگاه به زنجیره ارزش شکوفا کرد.
کد خبر: ۱۳۵۰۳۵۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در آیین تکریم و معارفه استاندار  ایلام با حضور وزیر کشور اظهار داشت: ظرفیت های ایلام در حوزه های گوناگون بسیار متنوع است و باید همه تلاش کنیم این موهبت های الهی را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.
 
وی افزود: وجود ذخایر عظیم انرژی ، مواد معدنی ، زمین های حاصلخیز کشاورزی و جاذبه های گردشگری ایلام را به استانی توانمند تبدیل کرده که در صورت بهره برداری و برنامه ریزی مناسب می تواند به یکی از قطب های توسعه یافتگی کشور مبدل شود.

استاندار  ایلام با اشاره به اینکه فصل رقابت تمام شده و امروز باید همه دست در دست هم برای توسعه همه جانبه استان تلاش کنیم، یادآور شد: امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ریاست جمهوری و وزیر کشور را در مسند استانداری ایلام داده و با همراهی و تعامل تمامی نخبگان ، فعالان سیاسی ، ایلات ، طوایف و بزرگان این استان ، ایلام را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم.

بهرام نیا با اشاره به سابقه حضور خود در ایلام، گفت: خوشبختانه شناخت خوبی از ویژگی های این استان دارم و امیدواریم در دوره مسوولیت بتوانم منشا خیر و برکت برای پیشرفت و استفاده بهینه از ظرفیت های استان باشم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها