رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ارومیه :

باغ رضوان ارومیه تا سال 1401 پاسخگوی اموات است

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه:

خدمات‌دهی به سه هزار و ۵۸۹ نفر از اموات کرونایی در باغ رضوان ارومیه

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه از خدمات‌دهی سه هزار و ۵۸۹ نفر از اموات کرونایی در باغ رضوان این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۰۱۷۸
خدمات‌دهی به سه هزار و ۵۸۹ نفر از اموات کرونایی در باغ رضوان ارومیهبه گزارش جام جم آنلاین از ارومیه، حجت الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مومن به اموات کرونایی اشاره کرد و گفت: از اول شیوع ویروس کرونا تاکنون به سه هزار و ۵۸۹ میت کرونایی در باغ رضوان ارومیه خدمات‌دهی شده که از این تعداد یک هزار و ۷۱۸ مورد در ۶ ماهه گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه خدمات مربوط به کفن و دفن اموات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، هنرمندان و پیرعلامان حسینی رایگان است، افزود: بر این اساس یک هزار و ۶۵ متوفی بصورت رایگان تدفین شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مومن احداث ۵۶۵ قبر تک طبقه، یک هزار و ۲۰۶ قبر دو طبقه، یک هزار و ۲۰۰ عدد بتن ریزی قبور، یک هزار مترمربع بتن ریزی مابین قبور ، ساخت و جانمایی یک باب آلاچیق خانوادگی با احداث 8 قبر دوطبقه برای نمونه کار و نقشه برداریUTM  قبور به تعداد ۱۵۰ هزار قبر در فضای جی آی  اس و ممیزی با هماهنگی سازمان فناوری و اطلاعات را از اقدامات شاخص انجام شده اعلام کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه ادامه داد: ۱۴ هزار و ۸۲۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری و تسطیح در قطعات خانواده شهدا، قطعه ۵۵ ، قطعه ۵۷ و قطعه هنرمندان از دیگر اقدامات شاخص انجام شده است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین مومن از اجرای طرح توسعه ساختمان اداری در فضایی به مساحت تقریبی ۴۰۰ مترمربع خبرداد و خاطرنشان کرد:  عملیات مرمت کاری، رنگ آمیزی و عایق بندی گنبد مسجد آرامستان نیز در  ۱۰۰۰ مترمربع در حال اجراست که  ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اعلام کرد: طراحی و تعویض  تابلوهای راهنمای قطعات - بلوار و خیابان اصلی و فرعی در دست اقدام است.

 رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه در پایان با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی جستجوی متوفیات ارومیه تصریح کرد: شهروندان میتوانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن از کافه بازار و khedmat.urmia.ir  یا سیب آپ، اموات خود را مجازی زیارت کنند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها