زورگیر حرفه ای که با اسلحه قلابی از 35 نفر در فردیس استان البرز سرقت کرده بود، در تور پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۱۳۴۱۲۵۰

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین ، سردار عباسعلی محمدیان ، فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح این خبر گفت:  پس از وقوع چند فقره سرقت به شیوه زورگیری توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان فردیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
کارآگاهان درتحقیقات اولیه خود متوجه شدند که سارق با استفاده از یک موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش ابتدا سوژه های خود را در خیابان های پر تردد شناسایی کرده و با زیرنظر قرار دادن او ، در یک فرصت مناسب با تهدید سلاح قلابی اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می کند.


وی با بیان اینکه سارق بسیار حرفه ای عمل کرده و هیچ گونه ردی از خود بر جای نگذاشته بود، اظهار داشت: کارآگاهان سرانجام پس از چندین روز تلموفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات هماهنگ و ضربتی او را در شهر فردیس دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه سارق موتور سیکلت و تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.


سردار محمدیان با اشاره به دستگیری 2 مالخر اموال مسروقه در این رابطه، اظهار داشت: سارق که پس از دستگیری چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش نمی دید، به 35 فقره سرقت با استفاده از سلاح قلابی در سطح استان های البرز و تهران اقرار کرده است.کارشناسان ارزش اموالی که توسط این سارق به سرقت رفته است را 2 میلیارد ریال برآورد می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها