آزادی ۶۵۰ زندانی توسط نهادهای انقلابی و خیرین لرستان

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در بیست ماه گذشته تا کنون ۶۵۰ زندانی توسط نهادهای انقلابی و خیرین لرستان با بدهی بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۴۹۱۴۴
آزادی ۶۵۰ زندانی توسط نهادهای انقلابی و خیرین لرستانبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: عبدالمجید کشوری اظهار کرد: در سال گذشته کلیه بدهکاران مالی از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان آزاد شدند و در بیست ماه گذشته تا کنون ۶۵۰ زندانی توسط نهادهای انقلابی و خیرین استان با بدهی بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد در ستاد دیه استان افزود: ستاد دیه توانسته است از اول سال ۱۴۰۰ تا کنون ۱۳۴ نفر از زندانیان را با بدهی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان آزاد کند.

کشوری اظهار کرد: محکومیت بیش از نیمی از زندانیان ناشی از مشکلات خانوادگی و مالی است، هرچند این مستمسکی بر ارتکاب جرم نیست و همه باید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم و به عنوان خادم مردم بتوانیم زمینه بازگشت شرافتمندانه زندانیان که شعار محوری سازمان زندان هاست را فراهم سازیم.

مدیرکل زندان‌های لرستان افزود: در مورد زندانیان پس از آزادی هم تمهیداتی اندیشیدیم و این تکلیف برعهده مراقبت بعد از خروج زندانیان لرستان نهاده شده که افراد را در فعالیت اقتصادی مشارکت می‌دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها