حرکت در مسیر اعتدال، استفاده از خرد جمعی و مطالبه گری، سه اولویت مهم سازمان زندان ها

مدیر کل زندان های لرستان گفت: حرکت در مسیر اعتدال، استفاده از خرد جمعی و مطالبه گری را سه اولویت مهم سازمان زندان ها است.
کد خبر: ۱۳۵۳۶۱۹
حرکت در مسیر اعتدال، استفاده از خرد جمعی و مطالبه گری، سه اولویت مهم سازمان زندان ها به گزارش جام جم انلاین لرستان: عبدالمجید کشوری ادامه داد: تیم کاری که عهده دار مسئولیت های مختلف در حوزه زندانبانی استان است رضایت مندی جامعه هدف را درپی داشته است و این مهم درتحولات میدانی قابل مشاهده است، علی ایحال راه های نرفته بسیاری وجود دارد و مشکلات موجود را می توان با جدیت و برنامه ریزی دقیق تر پیگیری کرد.
 
عضو شورای قضایی استان در خصوص سرمایه گذاری دشمنان بر افکار مردم ایران و جنگ نرم، افزود: دشمن، تمام تلاش خود را جهت تغییر افکار عمومی به کار گرفته است که همه ما موظفیم به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، سیاست های مذبوحانه دشمنان را خنثی کنیم.
 
کشوری گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد بصیرت افزایی، همه ما وظیفه داریم که در خصوص این اهداف شوم، بابصیرت وارد میدان نبرد شویم.
 
وی ادامه داد: به منظور حرکت در مسیر رشد و تعالی یک مجموعه باید به نظرات کارشناسی و در نهایت به خرد جمعی احترام گذاشت و به خوبی ازآن استفاده کرد.
 
مدیرکل زندان ها، برنامه های سازمانی را از اولویت ها دانست و اظهار داشت: از نکات مورد اهمیت رئیس سازمان زندان ها حرکت در مسیر اعتدال است که در آیات و روایات به عنوان خیرالامور اوسطها از آن تعبیر شده است.
 
وی به کارگیری خرد جمعی ومطالبه گر بودن در رابطه با حق و حقوق زندانیان و حفظ روحیه مددکاری در بین زندانیان را از دیگر اولویت ها عنوان کرد و ادامه داد: مدیر توانمند در حوزه زندان ها، مدیری است که علی رغم تمام کمبود ها بتواند منشاء تغییرات مثبت و متعالی باشد.
 
عضو شورای قضایی استان تصریح کرد: بی تدبیری به هیچ وجه مورد پذیرش سازمان زندان ها نیست چراکه بی تدبیری، برای عناصرضد انقلاب، خوراک تهیه می کند.
 
وی به دیگر موضوعات مورد تاکید ریاست سازمان زندان ها اشاره کرد و با بیان اینکه تذکرات زندانبانی باید به طور مستمر به کارکنان ارائه شود افزود: ارائه آموزش های کاربردی به زندانیان جهت بازگشت شرافتمندانه به جامعه از جمله این اولویت ها است.
 
کشوری با تاکید بر اینکه کار مردم در الویت کارهاست اذعان داشت: امور باید به افراد توانمند تفویض شوند.
 
مدیر کل زندان ها، دچار روزمرگی نشدن، تبدیل شدن اخلاق مداری به شیوه مدیریتی، در سازمان زندان ها با به کار گیری فکر و تدبیر غیرممکن به ممکن را از دیگر اولویت ها عنوان و تصریح کرد: تمام مسائل ومشکلات زندان ها به یاری خدا و با همت و خرد جمعی رفع خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها