با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان؛

آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد.

جابجایی ۱۳۰ خانوار گرفتار در سیل شهرستان شوشتر

با تلاش امدادگران ۱۳۰ خانوار گرفتار در سیل شهرستان شوشتر جابجا شدند.
کد خبر: ۱۳۴۸۹۴۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان شامگاه یک شنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در پی وقوع بارش شدید باران و سیل در شهرستان شوشتر هماهنگی‌های لازم برای امدادرسانی در مناطق سیلزده انجام شد.

شهاب صدیقی با اشاره به تخلیه آب در مناطق آبگرفته در شهرستان شوشتر  افزود: با تلاش امدادگران ۱۳۰ خانوار گرفتار در سیل جابجا و میان آنها غذای گرم توزیع شود.

وی با اشاره به به اینکه به علت بارش باران امروز کار بازسازی در مناطق زلزله زده اندیکا متوقف شده بود، ادامه داد: ادامه بازسازی مناطق زلزله زده از روز دوشنبه (امروز) از سر گرفته می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد آواربرداری، ۸۵ واحد آرماتور بندی پی، ۸۰ واحد فنداسیون بتنی و ۶۳ واحد نصب اسکله انجام شده است.

صدیقی با اشاره به نشست با مدیران بانک‌های صادارت، سپه، ملت  و تجارت به عنوان بانک‌های عامل پرداخت تسیهلات به مناطق زلزله زده اندیکا گفت: کار بازسازی در مناطق زلزله زده با حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تقسیم کاری که با استان لرستان انجام شده نسبت به ده روز گذشته شتاب گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها