با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان؛

آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد.

با تلاش امدادگران ۱۳۰ خانوار گرفتار در سیل شهرستان شوشتر جابجا شدند.
کد خبر: ۱۳۴۸۹۴۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان شامگاه یک شنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در پی وقوع بارش شدید باران و سیل در شهرستان شوشتر هماهنگی‌های لازم برای امدادرسانی در مناطق سیلزده انجام شد.

شهاب صدیقی با اشاره به تخلیه آب در مناطق آبگرفته در شهرستان شوشتر  افزود: با تلاش امدادگران ۱۳۰ خانوار گرفتار در سیل جابجا و میان آنها غذای گرم توزیع شود.

وی با اشاره به به اینکه به علت بارش باران امروز کار بازسازی در مناطق زلزله زده اندیکا متوقف شده بود، ادامه داد: ادامه بازسازی مناطق زلزله زده از روز دوشنبه (امروز) از سر گرفته می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد آواربرداری، ۸۵ واحد آرماتور بندی پی، ۸۰ واحد فنداسیون بتنی و ۶۳ واحد نصب اسکله انجام شده است.

صدیقی با اشاره به نشست با مدیران بانک‌های صادارت، سپه، ملت  و تجارت به عنوان بانک‌های عامل پرداخت تسیهلات به مناطق زلزله زده اندیکا گفت: کار بازسازی در مناطق زلزله زده با حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تقسیم کاری که با استان لرستان انجام شده نسبت به ده روز گذشته شتاب گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها