رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که رئیس این رژیم قرار است در دیدار با مقامات انگلیس لفاظی های همیشگی مقامات این رژیم برضد تهران را تکرار کند.
کد خبر: ۱۳۴۸۸۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی عازم انگلیس شد. وی قرار است با «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس، «لیز تراس» وزیر امور خارجه و همچنین نمایندگان پارلمان انگلیس دیدار و گفتگو کند.

مطابق ادعای این رسانه صهیونیستی، ایران از محورهای اصلی گفتگوهای هرتزوگ با افراد یاد شده خواهد بود.

رئیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در همین رابطه و قبل از ترک سرزمین های اشغالی به مقصد انگلیس، به لفاظی برضد ایران و برنامه هسته ای صلح آمیز تهران پرداخت.

وی مدعی شد که رژیم صهیونیستی نمی تواند به ایران اجازه دهد که به سلاح هسته ای دست یابد و از متحدانش انتظار دارد نسبت به ایرانیان سخت گیر باشند.

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه گزافه گویی های خود به خوش رقصی دولت انگلیس برای تل آویو مبنی بر تروریستی اعلام کردن کلیت جنبش حماس (هر دو شاخه سیاسی و نظامی) اشاره کرد و مدعی شد که سیاست انگلیس در این زمینه قدمی بسیار جدی در مبارزه با تروریسم است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که دیگر کشورهای اروپایی، اقدام انگلیس در این زمینه را الگوی خود قرار دهند.

پیشتر و در همین زمینه، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت که تصمیم انگلیس علیه حماس به مثابه تعدی به ملت فلسطین و همسویی با اشغالگران است.

وی افزود: ما اقدامات گسترده ای را برای مقابله با این تصمیم لندن شروع کرده ایم تا راه را به روی اشغالگران برای بهره برداری از آن ببندیم.

انگلیس از سال ۲۰۰۱، تنها شاخه نظامی حماس را به عنوان یک سازمان تروریستی اعلام کرده بود اما اکنون شاخه سیاسی این جنبش را نیز به این فهرست اضافه کرده است.

آمریکا، اتحادیه اروپا، رژیم صهیونیستی و ژاپن به طور مشابه حماس را به طور کامل به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده‌اند. این در حالی است که استرالیا، نیوزیلند و پاراگوئه فقط برچسب ترور را بر شاخه نظامی حماس اعمال کرده‌اند.

منبع: مه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها